Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{2265317, author = {Janík, Tomáš and Slavík, Jan and Najvar, Petr and Češková, Tereza}, address = {Brno}, edition = {1., elektronické vyd.}, keywords = {3A methodology, teaching quality, didactic case study}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-280-0236-7}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {METODIKA 3A: Nástroj pro reflexi výuky a hodnocení její kvality}, url = {https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/2211}, year = {2022} }
TY - JOUR ID - 2265317 AU - Janík, Tomáš - Slavík, Jan - Najvar, Petr - Češková, Tereza PY - 2022 TI - METODIKA 3A: Nástroj pro reflexi výuky a hodnocení její kvality PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788028002367 KW - 3A methodology, teaching quality, didactic case study UR - https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/2211 N2 - Metodika 3A – označení pro metodický postup reflexe a kvalitativní analýzy výuky, který je spojen s hodnocením kvality výuky a s návrhem zlepšujících změn. Pojetí metodiky 3A se hlásí k tradici didaktické analýzy zaměřené na obsah vzdělávání, jak je rozvíjena v didaktickém přístupu W. Klafkiho (1967). Jde zde o to, že učitel se v prvním kroku zamýšlí nad otázkou, „čemu budu vyučovat / co se žáci budou učit“ a od odpovědi na ni odvozuje volbu výukových postupů, tj. „jak budu vyučovat / jak budou žáci postupovat při učení“. Představený způsob výzkumu výuky má vycházet vstříc učitelům především tím, že se věnuje otázkám, které učitelé musí skutečně řešit, když výuku připravují, když v ní pracují se žáky a když se zamýšlejí nad způsoby, jak ji zlepšovat. Učitelům publikace nabídne možnost zabývat se výzkumnými poznatky a budou mít možnost je v praxi zužitkovat. ER -
JANÍK, Tomáš, Jan SLAVÍK, Petr NAJVAR a Tereza ČEŠKOVÁ. \textit{METODIKA 3A: Nástroj pro reflexi výuky a hodnocení její kvality}. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2022. ISBN~978-80-280-0236-7.
|