ČELEDA, Pavel, Igor IGNÁC, Boris JADUŠ, Erik KOČAMBA, Lukáš MAJDAN, Dominik PILÁR, Pavel ŠEDA a Jan VYKOPAL. Software inteligentního asistenta pro hraní bezpečnostních her. 2022.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Software inteligentního asistenta pro hraní bezpečnostních her
Název anglicky Intelligent Assistant Software for Playing Cybersecurity Games
Autoři ČELEDA, Pavel (203 Česká republika, garant, domácí), Igor IGNÁC (703 Slovensko, domácí), Boris JADUŠ (703 Slovensko, domácí), Erik KOČAMBA (703 Slovensko, domácí), Lukáš MAJDAN (703 Slovensko, domácí), Dominik PILÁR (703 Slovensko, domácí), Pavel ŠEDA (203 Česká republika, domácí) a Jan VYKOPAL (203 Česká republika, domácí).
Vydání 2022.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Software
Obor 10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14330/22:00129800
Organizační jednotka Fakulta informatiky
Klíčová slova anglicky cybesecurity; cybersecurity game; cybersecurity training; hands-on training; cyber range; adaptive training; cheating; KYPO
Technické parametry Prerekvizitou pro instalaci tohoto software je instalace Software pro přípravu a realizaci bezpečnostních her (VI20202022158-R1), který využívá cloudové prostředí OpenStack a orchestrační technologie Terraform a Kubernetes. Tento software je reprezentován službami Mitre Technique Service, Smart Assistant Service, Adaptive Training Service a Answers Storage. Pro bližší informace o získání software kontaktujte odpovědnou osobu. Odpovědná osoba: Pavel Čeleda, Masarykova univerzita, Fakulta informatiky, Botanická 68a, 602 00 Brno, e-mail: celeda@fi.muni.cz
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnil: doc. Ing. Pavel Čeleda, Ph.D., učo 206086. Změněno: 28. 3. 2023 14:18.
Anotace
Software poskytuje tři funkcionality pro hraní bezpečnostních her: adaptivní hry, variantní zadání a mapu her. Nástroj pro adaptivní hry analyzuje data z herního portálu pomocí Software pro sběr a vyhodnocení dat z bezpečnostních her (VI20202022158-R2) s cílem přizpůsobit náročnost hry tak, aby hráči dostávali úkoly adekvátní obtížnosti. Nástroj pro variantní zadání umožňuje vytváření personalizovaných zadání pro účastníky lineárních her. Tyto zadání znesnadňují podvádění při hře, které je nežádoucí při použití her pro hodnocení studentů nebo v soutěžích. Mapa her umožňuje systematizaci vytvořených bezpečnostních her včetně jejich cílů učení za účelem doporučení dalších her, které prohloubí dovednosti účastníka v dané či příbuzné oblasti.
Anotace anglicky
The software provides three functionalities for playing cybersecurity games: adaptive games, variant assignments and a game map. The adaptive game tool analyses data from the game portal using Software for collecting and evaluating data from cybersecurity games (VI20202022158-R2) to adjust the difficulty of the game so that players are given tasks of adequate difficulty. The variant assignment tool allows the creation of personalized assignments for participants in linear games. These assignments make it difficult to cheat during play, which is undesirable when using games for student assessment or in competitions. The game map allows for systematization of the created games to recommend additional games that will deepen the participant's skills in a given or related area.
Návaznosti
VI20202022158, projekt VaVNázev: Výzkum nových technologií pro zvýšení schopností odborníků na kyberbezpečnost (Akronym: KYPOLAB)
Investor: Ministerstvo vnitra ČR, Výzkum nových technologií pro zvýšení schopností odborníků na kyberbezpečnost
VytisknoutZobrazeno: 8. 10. 2024 08:06