LEVÍČEK, Dominik a Martin VRUBEL. Efektivita výukové online platformy Braille-Music. In X. konference mladých vědeckých pracovníků PORTA OMNIA. 2023.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Efektivita výukové online platformy Braille-Music
Název anglicky Efficiency of an Learning Online Platform Braille-Music
Autoři LEVÍČEK, Dominik a Martin VRUBEL.
Vydání X. konference mladých vědeckých pracovníků PORTA OMNIA, 2023.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50302 Education, special
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW Program konference
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Asynchronní výuka, Braillský notopis, Online výuka, Zrakové postižení
Klíčová slova anglicky Asynchronous Teaching, Braille Music Notation, Online Teaching, Visual Impairment
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: Mgr. Bc. Dominik Levíček, učo 433040. Změněno: 27. 3. 2023 18:13.
Anotace
Jedním z témat v období pandemie bylo zprostředkování výuky v online prostředí. Tvorba a následná evaluace funkčnosti a efektivity webové platformy Braille-Music otevřely novou možnost ve výuce Braillského notopisu, vedle výuky prezenční. Aplikace byla hodnocena pomocí jednopřípadové evaluační studie při vymezení třech zkoumaných oblastí: funkčnosti, efektivity a přidané hodnoty. Závěry shrnují, že platforma je kompatibilní s asistivními technologiemi pro nevidící, vysoce efektivní a přínosná pro praxi, a je tak vhodným prostředkem pro výuku.
Anotace anglicky
One of the themes of the pandemic was the faciliation of the online learning methods. Creating of a Braille-Music web platform and its subsequent evaluation opened new possibility of teaching Braille Music Notation beside face-to-face methods. The app has been evaluated by a single case study while three researched areas were defined: functionality, efficiency and value added. The conclusions summarize that the platform is compatibile for assistive technologies for the blind, effective and useful in practice and is thus a suitable teaching tool.
Návaznosti
MUNI/B/1294/2022, interní kód MUNázev: Rozvoj znalostí a dovedností studujících v doktorských programech v oblasti sociálně vědní metodologie a prezentačních dovedností – zaměřeno na studující reflektující téma jinakosti ve vzdělávání
Investor: Masarykova univerzita, Rozvoj znalostí a dovedností studujících v doktorských programech v oblasti sociálně vědní metodologie a prezentačních dovedností – zaměřeno na studující reflektující téma jinakosti ve vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 14. 7. 2024 02:28