SMETANA, Matěj, Eva NOVÁKOVÁ, Růžena BLAŽKOVÁ, Šárka PORTEŠOVÁ, Ondřej DVOŘÁK a Ondřej VORÁČ. Video moduly pro rozvoj matematicky nadaných žáků prvních tříd. Masarykova univerzita, 2022.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Video moduly pro rozvoj matematicky nadaných žáků prvních tříd
Název anglicky Video modules for the development of mathematically gifted first-grade students
Autoři SMETANA, Matěj (203 Česká republika, domácí), Eva NOVÁKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Růžena BLAŽKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Šárka PORTEŠOVÁ (203 Česká republika, domácí), Ondřej DVOŘÁK (203 Česká republika, domácí) a Ondřej VORÁČ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 2022.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Audiovizuální tvorba
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW web, na kterém jsou umístěna jednotlivá videa
Kód RIV RIV/00216224:14230/22:00128962
Organizační jednotka Fakulta sociálních studií
Klíčová slova česky Rozvoj; videa; matematika; nadání
Klíčová slova anglicky Development; videos; mathematics; talent
Štítky gifted, rivok
Změnil Změnila: Mgr. Blanka Farkašová, učo 97333. Změněno: 3. 4. 2023 09:52.
Anotace
Výsledkem je výzkumně ověřená sada 20 videí, určených k systematickému rozvoji a rozšíření učiva matematicky nadaných žáků prvních tříd. Každé video je koncipováno jako zábavný příběh, jehož průvodcem je některá významná historická postava slavného matematika. Důsledně jsou při výkladu nové látky respektovány didaktické i metodické zásady výuky matematiky akcelerovaných žáků. Rovněž vizuální stránka, včetně zvuků, dialogů a animací je uzpůsobena věku a schopnostem nadaných dětí. Videa tvoří ucelenou sadu jednotlivých tematických bloků z aritmetiky i z geometrie. Jsou připravena ke snadnému spouštění z webového rozhraní.
Anotace anglicky
The result is a research-verified set of 20 videos designed for the systematic development and expansion of the curriculum for mathematically gifted students in the first grade. Each video is structured as a fun story led by a prominent historical figure of a famous mathematician. The didactic and methodical principles of teaching mathematics to accelerated students are strictly adhered to when explaining new material. Additionally, the visual aspects, including sounds, dialogues, and animations, are tailored to the age and abilities of gifted children. The videos form a comprehensive set of individual thematic blocks from both arithmetic and geometry. They are ready for easy access through a web interface.
Návaznosti
CZ.02.3.68/0.0/0.0/19_076/0016366, interní kód MUNázev: Výzkumně ověřený inovativní model identifikace a rozvoje matematicky nadaných žáků základních škol (Akronym: VOIM)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Výzkumně ověřený inovativní model identifikace a rozvoje matematicky nadaných žáků základních škol, PO 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 4. 7. 2024 18:47