BÚŘIL, Matěj, Matěj MYŠKA, Markéta VLASÁKOVÁ, Ondřej WOZNICA, Jana NOWAKOVÁ, Martin HASAL, Pavel KRÖMER, Jan PLATOŠ, Martin GAZDÍK a Mojmír CHABROŇ. Znalostní báze. 2022.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Znalostní báze
Název česky Znalostní báze
Název anglicky Knowledge base
Autoři BÚŘIL, Matěj (203 Česká republika, domácí), Matěj MYŠKA (203 Česká republika, garant, domácí), Markéta VLASÁKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Ondřej WOZNICA (203 Česká republika, domácí), Jana NOWAKOVÁ (203 Česká republika), Martin HASAL (203 Česká republika), Pavel KRÖMER (203 Česká republika), Jan PLATOŠ (203 Česká republika), Martin GAZDÍK (703 Slovensko) a Mojmír CHABROŇ (703 Slovensko).
Vydání 2022.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Projekty výzkumu a vývoje
Obor 50501 Law
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14220/22:00129629
Organizační jednotka Právnická fakulta
Klíčová slova česky Komunikační software; Komunikační asistent; Znalostní systém; Umělá inteligence; Formalizace; Reprezentace; Udržování; Správa; Znalosti; Čas; ÚPV
Klíčová slova anglicky Communication software; Communication assistant; Knowledge system; Artificial intelligence; Formalization; Representation; Maintenance; Management; Knowledge; Time; ÚPV
Změnil Změnil: Mgr. Ondřej Woznica, učo 445915. Změněno: 12. 4. 2023 15:18.
Anotace
Znalostní báze je soubor znalostí, informací a dat, které obsahují znalosti z dané oblasti získané na základě rešerše zdrojů dat odborných znalostí v oblasti průmyslového vlastnictví, informace uvedené na webové prezentaci ÚPV (pouze relevantní části), zpracované procesní mapy ÚPV (pouze relevantní části) a zpracovaný katalog služeb (relevantní část vztahující se k agendě spadající pod ÚPV). Znalostní bázi je potřeba udržovat aktuální, to je v takovém stavu, aby informace z ní extrahované odrážely obsah platných dokumentů, ze kterých byla znalostní báze vytvořena. Pro údržbu a správu znalostní báze v čase je navrhován Proces údržby a správy znalostní báze v čase (dále jen proces údržby), který je rozdělen do třech úrovní. 1. Identifikace potřeby změny a údržby znalostní báze. 2. Aktualizace obsahu dotčených částí (zpracovaných znalostí) pro znalostní bázi. 3. Aktualizace znalostní báze.
Anotace anglicky
The knowledge base is a set of knowledge, information and data that contains knowledge from a given area obtained based on a search of data sources of expert knowledge in the field of industrial property, information provided on the web presentation of the ÚPV (only relevant parts), processed process maps of the ÚPV (only relevant parts) and the processed catalog of services (relevant part related to the agenda falling under the ÚPV). The knowledge base needs to be kept up-to-date, that is, in such a state that the information extracted from it reflects the content of the valid documents from which the knowledge base was created. For the maintenance and management of the knowledge base over time, the Process of maintenance and management of the knowledge base over time (hereinafter referred to as the maintenance process) is proposed, which is divided into three levels. 1. Identification of the need to change and maintain the knowledge base. 2. Updating the content of the affected parts (processed knowledge) for the knowledge base. 3. Updating the knowledge base.
Návaznosti
TITDUPV027MT01, projekt VaVNázev: Rešerše zdrojů dat odborných znalostí z oblasti průmyslového vlastnictví, vytvoření znalostní báze v této oblasti a rešerše metod umělé inteligence a metod formalizace, reprezentace, udržování, správy znalostí z oblasti průmyslových práv v čase (Akronym: Chatbot)
Investor: Technologická agentura ČR, Vývoj komunikačního asistenta s využitím umělé inteligence v oblasti průmyslového vlastnictví
VytisknoutZobrazeno: 9. 10. 2024 08:08