ROTTENHOFER, Martina. Vocabulary Acquisition through Computer Science Modeling: A Comparative Study on Visual and Textual Vocabulary Instruction. Online. In EMARA, Mona, Thomas RANKIN, Barbara SABITZER a Sandra LEITNER. Proceedings of the 14th International Conference on Education Technology and Computers. New York: Association for Computing Machinery, 2023, s. 163-169. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1145/3572549.3572576.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vocabulary Acquisition through Computer Science Modeling: A Comparative Study on Visual and Textual Vocabulary Instruction
Autoři ROTTENHOFER, Martina.
Vydání New York, Proceedings of the 14th International Conference on Education Technology and Computers, od s. 163-169, 2023.
Nakladatel Association for Computing Machinery
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Stát vydavatele Spojené státy
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
Doi http://dx.doi.org/10.1145/3572549.3572576
Klíčová slova anglicky Applied Computing, Education, Collaborative Learning
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnil: Thomas Rankin, Dr. phil., učo 248585. Změněno: 3. 5. 2023 11:19.
VytisknoutZobrazeno: 6. 10. 2024 16:36