ŠVAŘÍČEK, Roman. Úloha slepých uliček ve vzdělávání učitelů. In Studentská soutěžní konference Mozaika poznání. 2023.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Úloha slepých uliček ve vzdělávání učitelů
Název anglicky The role of impasses in teacher education
Autoři ŠVAŘÍČEK, Roman.
Vydání Studentská soutěžní konference Mozaika poznání, 2023.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Změnil Změnil: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D., učo 23221. Změněno: 11. 1. 2024 09:41.
Návaznosti
GA21-16021S, projekt VaVNázev: Kolektivita v dialogickém vyučování: Intervenční studie (Akronym: CoDiTe)
Investor: Grantová agentura ČR, Kolektivita v dialogickém vyučování: intervenční studie
MUNI/A/1401/2022, interní kód MUNázev: Výstupy učení v kontextu faktorů vzdělávacích institucí
Investor: Masarykova univerzita, Výstupy učení v kontextu faktorů vzdělávacích institucí
VytisknoutZobrazeno: 3. 9. 2024 22:07