j 2023

Výzkum v praxi učitele: zbytečnost, anebo cesta k hlubšímu porozumění

KARASOVÁ, Jiřina a Martin FICO

Základní údaje

Originální název

Výzkum v praxi učitele: zbytečnost, anebo cesta k hlubšímu porozumění

Název česky

Výzkum v praxi učitele: zbytečnost, anebo cesta k hlubšímu porozumění

Vydání

Komenský: Odborný časopis pro učitele základní školy, 2023

Další údaje

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku (nerecenzovaný)

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta
Změněno: 26. 6. 2024 11:57, Mgr. Martin Fico

Anotace

V originále

Kvalitativní i kvantitativní výzkum může být cenným nástrojem pro učitele v praxi pro hodnocení kvality vlastní výuky. Článek představuje způsoby jak výzkum využít v rámci práce učitele.

Návaznosti

MUNI/A/1216/2022, interní kód MU
Název: Aktuální výzvy učitelské profese v České republice
Investor: Masarykova univerzita, Aktuální výzvy učitelské profese v České republice