2022
Podněty k rozvoji psychodiagnostické praxe při stanovování podpůrných opatření (včetně zařazování do tříd a škol, zřízených podle § 16 odst. 9 školského zákona)
KOHOUTEK, Tomáš, Jan ŠIRŮČEK a Hynek CÍGLERZákladní údaje
Originální název
Podněty k rozvoji psychodiagnostické praxe při stanovování podpůrných opatření (včetně zařazování do tříd a škol, zřízených podle § 16 odst. 9 školského zákona)
Název anglicky
Incentives for the development of psychodiagnostic practice when establishing support measures (including placement in classes and schools established pursuant to pursuant to Section 16(9) of the Education Act
Autoři
Vydání
Hoření, K. et al., Výzkumná zpráva: Analýza příčin vyššího podílu romských žáků vzdělávajících se dle RVP ZV UV ve třídách zřízených podle § 16 odst. 9, Školského zákona a návrh souboru opatření pro oblast vzdělávání a další relevantní oblasti, 14 s. 2022
Nakladatel
TAČR, MŠMT
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Změněno: 11. 5. 2023 21:53, Mgr. Tomáš Kohoutek, Ph.D.
Návaznosti
TIRDMSMT015MT01, projekt VaV |
|