1999
Publicistický text jako indikátor i nástroj transformačních procesů ve východní a střední Evropě.
GAZDA, JiříZákladní údaje
Originální název
Publicistický text jako indikátor i nástroj transformačních procesů ve východní a střední Evropě.
Název anglicky
The Text of Political Writings as an Indicator and the Means of Transformational Processes in Eastern and Central Europe
Autoři
Vydání
1. vydání. Brno, Integrovaná žánrová typologie (Komparativní genologie). Projekt - metodologie - terminologie - struktura oboru - studie. s. 133-139, 1999
Nakladatel
Vydavatelství MU
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISBN
80-210-2192-6
Klíčová slova anglicky
Text; Political Writings; Transformational Processes; Eastern Europe; Central Europe
Změněno: 19. 3. 2003 15:36, doc. PhDr. Jiří Gazda, CSc.