C 1999

Publicistický text jako indikátor i nástroj transformačních procesů ve východní a střední Evropě.

GAZDA, Jiří

Základní údaje

Originální název

Publicistický text jako indikátor i nástroj transformačních procesů ve východní a střední Evropě.

Název anglicky

The Text of Political Writings as an Indicator and the Means of Transformational Processes in Eastern and Central Europe

Autoři

Vydání

1. vydání. Brno, Integrovaná žánrová typologie (Komparativní genologie). Projekt - metodologie - terminologie - struktura oboru - studie. s. 133-139, 1999

Nakladatel

Vydavatelství MU

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

60200 6.2 Languages and Literature

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

ISBN

80-210-2192-6

Klíčová slova anglicky

Text; Political Writings; Transformational Processes; Eastern Europe; Central Europe
Změněno: 19. 3. 2003 15:36, doc. PhDr. Jiří Gazda, CSc.