D 2019

Dopad kurikulární reformy navnímání učitelů, ředitelů a jinýchpedagogických pracovníků anebjak mocná může být implementace

SPURNÁ, Michaela

Základní údaje

Originální název

Dopad kurikulární reformy navnímání učitelů, ředitelů a jinýchpedagogických pracovníků anebjak mocná může být implementace

Název česky

Dopad kurikulární reformy navnímání učitelů, ředitelů a jinýchpedagogických pracovníků anebjak mocná může být implementace

Název anglicky

The impact of the curriculum reform on teachers’and headteachers’ perceptions or how theimplementation process can be powerful

Vydání

Praha, Společenství praxe jako účinný faktor rozvoje základního a středního vzdělávání — propojení teorie a praxe, od s. 69-78, 10 s. 2019

Nakladatel

Univerzita Karlova

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Odkazy

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

kurikulární reforma, dvojúrovňové kurikulum, učitelé, ředitelé,implementace

Klíčová slova anglicky

curriculum reform, teachers, headteachers, implementation, nationaleducational framework
Změněno: 10. 6. 2023 14:40, Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D.