2019
Dopad kurikulární reformy navnímání učitelů, ředitelů a jinýchpedagogických pracovníků anebjak mocná může být implementace
SPURNÁ, MichaelaZákladní údaje
Originální název
Dopad kurikulární reformy navnímání učitelů, ředitelů a jinýchpedagogických pracovníků anebjak mocná může být implementace
Název česky
Dopad kurikulární reformy navnímání učitelů, ředitelů a jinýchpedagogických pracovníků anebjak mocná může být implementace
Název anglicky
The impact of the curriculum reform on teachers’and headteachers’ perceptions or how theimplementation process can be powerful
Autoři
Vydání
Praha, Společenství praxe jako účinný faktor rozvoje základního a středního vzdělávání — propojení teorie a praxe, od s. 69-78, 10 s. 2019
Nakladatel
Univerzita Karlova
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Odkazy
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
kurikulární reforma, dvojúrovňové kurikulum, učitelé, ředitelé,implementace
Klíčová slova anglicky
curriculum reform, teachers, headteachers, implementation, nationaleducational framework
Změněno: 10. 6. 2023 14:40, Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D.