Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{2290177, author = {Spurná, Michaela}, address = {Praha}, booktitle = {Společenství praxe jako účinný faktor rozvoje základního a středního vzdělávání — propojení teorie a praxe}, editor = {Anna Kucharská}, keywords = {curriculum reform, teachers, headteachers, implementation, nationaleducational framework}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Praha}, pages = {69-78}, publisher = {Univerzita Karlova}, title = {Dopad kurikulární reformy navnímání učitelů, ředitelů a jinýchpedagogických pracovníků anebjak mocná může být implementace}, url = {https://pages.pedf.cuni.cz/sc25/files/2020/02/Sbornik_Zaverecna_konference_Spolecenstvi_praxe.pdf#page=70}, year = {2019} }
TY - JOUR ID - 2290177 AU - Spurná, Michaela PY - 2019 TI - Dopad kurikulární reformy navnímání učitelů, ředitelů a jinýchpedagogických pracovníků anebjak mocná může být implementace PB - Univerzita Karlova CY - Praha KW - curriculum reform, teachers, headteachers, implementation, nationaleducational framework UR - https://pages.pedf.cuni.cz/sc25/files/2020/02/Sbornik_Zaverecna_konference_Spolecenstvi_praxe.pdf#page=70 ER -
SPURNÁ, Michaela. Dopad kurikulární reformy navnímání učitelů, ředitelů a jinýchpedagogických pracovníků anebjak mocná může být implementace. Online. In Anna Kucharská. \textit{Společenství praxe jako účinný faktor rozvoje základního a středního vzdělávání — propojení teorie a praxe}. Praha: Univerzita Karlova, 2019, s.~69-78.
|