SPURNÁ, Michaela. Dopad kurikulární reformy navnímání učitelů, ředitelů a jinýchpedagogických pracovníků anebjak mocná může být implementace. Online. In Anna Kucharská. Společenství praxe jako účinný faktor rozvoje základního a středního vzdělávání — propojení teorie a praxe. Praha: Univerzita Karlova, 2019, s. 69-78.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Dopad kurikulární reformy navnímání učitelů, ředitelů a jinýchpedagogických pracovníků anebjak mocná může být implementace
Název česky Dopad kurikulární reformy navnímání učitelů, ředitelů a jinýchpedagogických pracovníků anebjak mocná může být implementace
Název anglicky The impact of the curriculum reform on teachers’and headteachers’ perceptions or how theimplementation process can be powerful
Autoři SPURNÁ, Michaela.
Vydání Praha, Společenství praxe jako účinný faktor rozvoje základního a středního vzdělávání — propojení teorie a praxe, od s. 69-78, 10 s. 2019.
Nakladatel Univerzita Karlova
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky kurikulární reforma, dvojúrovňové kurikulum, učitelé, ředitelé,implementace
Klíčová slova anglicky curriculum reform, teachers, headteachers, implementation, nationaleducational framework
Změnil Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 10. 6. 2023 14:40.
VytisknoutZobrazeno: 8. 9. 2024 16:18