KOTÁSEK, Josef. Samoregulace reklamy: limity, výzvy a nevyužité šance. In Šimíček, Vojtěch (ed.). Právo svobodně podnikat. 1. vyd. Praha: Leges, 2023, s. 37-51. ISBN 978-80-7502-679-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Samoregulace reklamy: limity, výzvy a nevyužité šance
Název česky Samoregulace reklamy: limity, výzvy a nevyužité šance
Název anglicky Advertising self-regulation: limits, challenges and missed opportunities
Autoři KOTÁSEK, Josef (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Praha, Právo svobodně podnikat, od s. 37-51, 15 s. 2023.
Nakladatel Leges
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50501 Law
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
WWW Katalog MU
Kód RIV RIV/00216224:14220/23:00131042
Organizační jednotka Právnická fakulta
ISBN 978-80-7502-679-8
Klíčová slova česky reklama; samoregulace reklamy
Klíčová slova anglicky Advertising; Self-regulation in advertising
Štítky rivok
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. JUDr. Josef Kotásek, Ph.D., učo 1122. Změněno: 9. 2. 2024 12:08.
Anotace
Kritická analýza nedostatků samoregulačních mechanismů v oblasti reklamy, autor rozebírá očekávatelné nedostatky každého samoregulačního tělesa a specifické rezervy dané českým prostředím (zejména zastaralostí Kodexu české Rady pro reklamu).
Anotace anglicky
A critical analysis of the shortcomings of self-regulatory mechanisms in the field of advertising, the author analyses the expected shortcomings of each self-regulatory body and the specific reserves given by the Czech environment (especially the obsolescence of the Advertising Council Code).
VytisknoutZobrazeno: 8. 6. 2024 01:09