BUDÍNOVÁ, Irena. Approaches of Gifted Pupils to Solving Algebraic Word Problems. Online. In Žakelj, A., Cotič, M., Kadijevich, D. M., and Lipovec, A. Selected Topics in the Didactics of Mathematics. První vydání. Primorsko: Založba Univerze na Primorskem, 2023, s. 155-170. Knjižnica Ludos, volume number 36. ISBN 978-961-293-186-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Approaches of Gifted Pupils to Solving Algebraic Word Problems
Název česky Přístupy nadaných žáků k řešení algebraických slovních úloh
Autoři BUDÍNOVÁ, Irena (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání První vydání. Primorsko, Selected Topics in the Didactics of Mathematics, od s. 155-170, 16 s. Knjižnica Ludos, volume number 36, 2023.
Nakladatel Založba Univerze na Primorskem
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50302 Education, special
Stát vydavatele Slovinsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/23:00131043
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-961-293-186-5
Klíčová slova česky nadaní žáci; řešitelské strategie; algebraické slovní úlohy
Klíčová slova anglicky gifted pupils; solving strategies; algebraic problems
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 27. 11. 2023 09:21.
Anotace
Gifted students, and especially mathematically gifted students, differ from other students in their approach to solving mathematical problems. There are even tasks in which gifted pupils may be less successful than other pupils. The contribution will briefly discuss the issue of educating gifted students in mathematics and one algebraic word problem will illustrate how more complex thinking of gifted students can affect their success in the test task.
Anotace česky
Nadaní žáci, a zejména matematicky nadaní žáci, se od ostatních žáků liší svým přístupem k řešení matematických problémů. Existují dokonce úkoly, ve kterých mohou být nadaní žáci méně úspěšní než ostatní žáci. Příspěvek stručně pojedná o problematice vzdělávání nadaných žáků v matematice a jedna algebraická slovní úloha ilustruje, jak komplexnější myšlení nadaných žáků může ovlivnit jejich úspěšnost v testové úloze.
VytisknoutZobrazeno: 7. 9. 2024 14:13