Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{2299021, author = {Burešová, Jitka and Pospíšilová, Marie and Ungerman, Otakar and Dědková, Jaroslava and Jursová, Jitka and Berki, Jan}, address = {Brno}, doi = {http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0303-2023}, edition = {1., elektronické vyd.}, keywords = {digital technologies, online marketing communication, influencer, merch, product placement, social networks, media education, media literacy, e-shop, price comparison, video games, brand, discounts, shopping behaviour, virtual ethnographic walk}, howpublished = {elektronická verze "online"}, location = {Brno}, isbn = {978-80-280-0303-6}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Online marketingová komunikace cílící na děti školního věku}, year = {2023} }
TY - BOOK ID - 2299021 AU - Burešová, Jitka - Pospíšilová, Marie - Ungerman, Otakar - Dědková, Jaroslava - Jursová, Jitka - Berki, Jan PY - 2023 TI - Online marketingová komunikace cílící na děti školního věku PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788028003036 KW - digital technologies, online marketing communication, influencer, merch, product placement, social networks, media education, media literacy, e-shop, price comparison, video games, brand, discounts, shopping behaviour, virtual ethnographic walk N2 - Online prostředí je plné různých forem marketingové komunikace, přičemž řadu z nich není na první pohled snadné rozeznat od běžného obsahu. Kvůli své nezkušenosti právě děti, o nichž je tato kniha, snáze podléhají marketingovým sdělením, která pak ovlivňují jejich nákupní preference. Respondenty našeho výzkumu byly děti ve věku 10–13 let, které jsou spotřebiteli i zákazníky a zároveň hrají významnou roli při nákupním rozhodování v rodině. Je proto nanejvýš důležité zkoumat, jaké formy online marketingové komunikace děti konzumují, jaký k nim mají postoj a zda a jakým způsobem to ovlivňuje jejich nákupy. Na závěr přinášíme praktická doporučení pro školy i pro rodiče, jak mohou děti v oblasti online marketingu vzdělávat. ER -
BUREŠOVÁ, Jitka, Marie POSPÍŠILOVÁ, Otakar UNGERMAN, Jaroslava DĚDKOVÁ, Jitka JURSOVÁ a Jan BERKI. \textit{Online marketingová komunikace cílící na děti školního věku}. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2023. ISBN~978-80-280-0303-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0303-2023.
|