SPURNÁ, Michaela, Petr KNECHT, Petr KVĚTON a Eduard HOFMANN. Geo4tea. 2022.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Geo4tea
Název česky Geo4tea
Název anglicky Geo4tea
Autoři SPURNÁ, Michaela (203 Česká republika, garant, domácí), Petr KNECHT (203 Česká republika, domácí), Petr KVĚTON (203 Česká republika, domácí) a Eduard HOFMANN (203 Česká republika, domácí).
Vydání 2022.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Projekty výzkumu a vývoje
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW Responsive online application for the self-development of geography pre-service and in-service teachers. Responzivní on-line aplikace určená k seberozvoji učitelů a studentů učitelství geografie.
Kód RIV RIV/00216224:14410/22:00134493
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky aplikace; učitelé a studenti učitelství geografie; seberozvoj; DVPP; pojetí geografického vzdělávání
Klíčová slova anglicky application; self-development; geography pre-service teachers and in-service teachers; CPD; conceptions of teaching geography
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 11. 3. 2024 14:21.
Anotace
Aplikace Geo4tea (geografie pro učitele) byla vyvinuta v responzivní podobě a pro všechny převažující operační systémy. Aplikaci je tak možné využít jak na mobilním zařízení, tabletu, nebo také PC s Windows, Androidem i IOS. Aplikace je určena studentům učitelství geografie, učitelům geografie všech vzdělávacích stupňů, aprobovaným i neaprobovaným. Pomocí jednoduché kalkulačky si účastníci mohou vypočítat převažující pojetí. Pojetí geografického vzdělávání je celkem devět. Aplikace je vystavěna na výsledcích základního výzkumu GA ČR a její vývoj byl financován projektem TA ČR. Aplikace byla vyvinuta v českém, tak i anglickém jazyce. Geo4tea.com
Anotace anglicky
The application Geo4tea (Geography for Teachers) has been developed in a responsive format, compatible with all major operating systems. It can be accessed on mobile devices, tablets, or PCs running Windows, Android, and IOS. The app caters to geography student teachers, as well as geography teachers at all educational levels, whether they have specialized or non-specialized backgrounds. With the aid of a simple calculator, users can determine the prevailing conceptions related to geography teaching. The application covers nine different conceptions in total. It's worth noting that the development of this application was based on the findings of the fundamental research conducted by the Czech Science Foundation. Additionally, the project received funding from the Technology Agency of the Czech Republic. To ensure accessibility, the application is available in both Czech and English languages. To explore Geo4tea, visit the website Geo4tea.com.
Návaznosti
TL05000033, projekt VaVNázev: Vývoj on-line platformy pro podporu profesního růstu studentů učitelství a učitelů geografie: diagnostický nástroj pro identifikaci pojetí výuky (Akronym: DiGePo)
Investor: Technologická agentura ČR, Vývoj on-line platformy pro podporu profesního růstu studentů učitelství a učitelů geografie: diagnostický nástroj pro identifikaci pojetí výuky
VytisknoutZobrazeno: 21. 8. 2024 12:53