SPURNÁ, Michaela a Petr KNECHT. Souhrnná výzkumná zpráva. Geo4tea. Brno: Munipress, 2023, 10 s. 1. ISBN 978-80-88246-48-0. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Souhrnná výzkumná zpráva. Geo4tea |
Název česky | Souhrnná výzkumná zpráva. Geo4tea |
Název anglicky | Research summary report. Geo4tea |
Autoři | SPURNÁ, Michaela (203 Česká republika, garant, domácí) a Petr KNECHT (203 Česká republika, domácí). |
Vydání | Brno, 10 s. 1. 2023. |
Nakladatel | Munipress |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Výzkumná zpráva |
Obor | 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems] |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
WWW | Elektronická publikace Souhrnné výzkumné zprávy vydané eMUNI pomocí PUBLI.cz |
Kód RIV | RIV/00216224:14410/23:00134494 |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
ISBN | 978-80-88246-48-0 |
Klíčová slova česky | souhrnná zpráva; aplikovaný výzkum; geo4tea; experimentální vývoj; pojetí geografického vzdělávání |
Klíčová slova anglicky | summary report; applied research; geo4tea; experimental development; conceptions of geography teaching |
Příznaky | Recenzováno |
Změnil | Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 23. 1. 2024 14:03. |
Anotace |
---|
Souhrnná výzkumná zpráva je jedním z výstupů projektu aplikovaného výzkumu Vývoj on-line platformy pro podporu profesního růstu studentů učitelství a učitelů geografie: diagnostický nástroj pro identifikaci pojetí výuky. Souhrnná výzkumná zpráva shrnuje výsledky řešení projektu a vyjadřuje se k naplnění stanovených cílů projektu. Součástí zprávy je stručné zdůvodnění potřeby výzkumu, teoretická východiska, popis vývoje, tvorby a ověřování diagnostického nástroje, reflexe zkušeností s využitím nástroje na základě analýzy dat uživatelů a ukázky praktických příkladů využití diagnostického nástroje. |
Anotace anglicky |
---|
The summary research report represents a key output of the applied research project titled "Development of an online platform supporting pre-service and in-service geography teachers' professional development: A diagnostic tool for identifying conceptions of geography teaching." This report provides a concise overview of the project's findings and assesses the extent to which the project's objectives were achieved. The report encompasses several crucial elements, including a brief rationale for the research, a theoretical foundation, a detailed account of the development, creation, and validation process of the diagnostic tool, an insightful analysis of user data to reflect on the tool's usability, and practical instances demonstrating the application of the diagnostic tool. |
Návaznosti | |
---|---|
TL05000033, projekt VaV | Název: Vývoj on-line platformy pro podporu profesního růstu studentů učitelství a učitelů geografie: diagnostický nástroj pro identifikaci pojetí výuky (Akronym: DiGePo) |
Investor: Technologická agentura ČR, Vývoj on-line platformy pro podporu profesního růstu studentů učitelství a učitelů geografie: diagnostický nástroj pro identifikaci pojetí výuky |
VytisknoutZobrazeno: 8. 9. 2024 16:15