VACEKOVÁ, Gabriela a Markéta HORÁKOVÁ. Mateřské školy v kontextu vzdělávací politiky ČR. 2023.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Mateřské školy v kontextu vzdělávací politiky ČR
Název anglicky Kindergartens in the context of the educational policy of the Czech Republic
Autoři VACEKOVÁ, Gabriela (703 Slovensko, garant, domácí) a Markéta HORÁKOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 2023.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Uspořádání workshopu
Obor 50601 Political science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14230/23:00131402
Organizační jednotka Fakulta sociálních studií
Klíčová slova česky mateřské školy; vzdělávání; vzdělávací politika; dětská skupina; kapacita škol
Klíčová slova anglicky kindergartens; education; educational policy; children's group; school capacity
Štítky rivok
Změnil Změnila: Mgr. Blanka Farkašová, učo 97333. Změněno: 25. 3. 2024 13:22.
Anotace
Předmětem workshopu byla jednak prezentace odborníka z praxe, a dále pak skupinová prezentace studentů a následná diskuze návrhu krátkodobé koncepce/strategie rozvoje školství na úrovni preprimárního vzdělávání ve vybrané lokalitě v ČR. Na základě relevantní a komplexní analýzy dostupných dat a jejich následného zhodnocení byly vymezeny možnosti a potenciál rozvoje vzdělávání ve vybrané lokalitě v krátkodobém až střednědobém horizontu (období 3-5 let). Konkrétně předložená koncepce/strategie obsahovala tři části: výchozí stav, návrh konkrétních strategických cílů a priorit, a návrh konkrétních opatření. Tento materiál představuje podklad pro směřování a rozhodování relevantních institucí v této lokalitě.
Anotace anglicky
The subject of the workshop was a presentation by an expert in practice, and then a group presentation by students and a subsequent discussion of the proposal of a short-term concept/strategy for the development of education at the level of pre-primary education in a selected locality in the Czech Republic. On the basis of a relevant and comprehensive analysis of the available data and their subsequent evaluation, the possibilities and potential of the development of education in the selected locality in the short to medium term (period of 3-5 years) were defined. Specifically, the presented concept/strategy contained three parts: a baseline, a proposal for specific strategic goals and priorities, and a proposal for specific measures. This material represents the basis for the direction and decision-making of the relevant institutions in this location.
VytisknoutZobrazeno: 22. 7. 2024 16:35