Základní školy v kontextu vzdělávací politiky ČR
HORÁKOVÁ, Markéta a Gabriela VACEKOVÁ. Základní školy v kontextu vzdělávací politiky ČR. 2023. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Základní školy v kontextu vzdělávací politiky ČR |
Název anglicky | Elementary schools in the context of the educational policy of the Czech Republic |
Autoři | HORÁKOVÁ, Markéta (203 Česká republika, garant, domácí) a Gabriela VACEKOVÁ (703 Slovensko, domácí). |
Vydání | 2023. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Uspořádání workshopu |
Obor | 50601 Political science |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14230/23:00131403 |
Organizační jednotka | Fakulta sociálních studií |
Klíčová slova česky | základní školy; vzdělávání; vzdělávací politika; povinná školní docházka; inkluze; ředitelé škol; učitelé |
Klíčová slova anglicky | elementary schools; education; educational policy; compulsory school attendance; inclusion; school principals; teachers |
Štítky | rivok |
Změnil | Změnila: Mgr. Blanka Farkašová, učo 97333. Změněno: 25. 3. 2024 15:05. |
Anotace |
---|
Předmětem workshopu byla jednak prezentace odborníka z praxe, a dále pak skupinová prezentace studentů a následná diskuze návrhu krátkodobé koncepce/strategie rozvoje školství na úrovni primárního vzdělávání ve vybrané lokalitě v ČR. Na základě relevantní a komplexní analýzy dostupných dat a jejich následného zhodnocení byly vymezeny možnosti a potenciál rozvoje vzdělávání ve vybrané lokalitě v krátkodobém až střednědobém horizontu (období 3-5 let). Konkrétně předložená koncepce/strategie obsahovala tři části: výchozí stav, návrh konkrétních strategických cílů a priorit, a návrh konkrétních opatření. Tento materiál představuje podklad pro směřování a rozhodování relevantních institucí v této lokalitě. |
Anotace anglicky |
---|
The subject of the workshop was a presentation by an expert in practice, and then a group presentation by students and a subsequent discussion of the proposal of a short-term concept/strategy for the development of education at the level of primary education in a selected locality in the Czech Republic. On the basis of a relevant and comprehensive analysis of the available data and their subsequent evaluation, the possibilities and potential of the development of education in the selected locality in the short to medium term (period of 3-5 years) were defined. Specifically, the presented concept/strategy contained three parts: a baseline, a proposal for specific strategic goals and priorities, and a proposal for specific measures. This material represents the basis for the direction and decision-making of the relevant institutions in this location. |
VytisknoutZobrazeno: 15. 10. 2024 14:58