KOUNTOUROYANIS, Konstantin. Jitsi Reloaded: Lernen auf Distanz mit eigener Serverstruktur - Ein Erfahrungsbericht. DaF-Szene Korea - Testen und Bewerten. Berlin/Seoul: Lektoren-Vereinigung Süd-Korea - FALK e.V., 2021, roč. 53, s. 129 - 136, 7 s. ISSN 1860-4463.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Jitsi Reloaded: Lernen auf Distanz mit eigener Serverstruktur - Ein Erfahrungsbericht
Název česky Jitsi Reloaded: Vzdálené učení s vlastní serverovou strukturou - Zpráva zkušeností
Název anglicky Jitsi Reloaded: Remote Learning with a Dedicated Server Infrastructure - An Experiential Report
Autoři KOUNTOUROYANIS, Konstantin.
Vydání DaF-Szene Korea - Testen und Bewerten, Berlin/Seoul, Lektoren-Vereinigung Süd-Korea - FALK e.V. 2021, 1860-4463.
Další údaje
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW https://lvk-info.org/wp-content/uploads/DaF-Szene/DaF-Szene-Korea-53_WEB.pdf
Klíčová slova česky Jitsi Meet, e-Learning, Online výuka, Ochrana osobních údajů, DSGVO, GDPR, Koncepty ochrany osobních údajů
Klíčová slova anglicky Jitsi Meet, e-Learning, Online Teaching, Data Protection, DSGVO, GDPR, Data Protection Concepts
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: Mgr. Konstantin Kountouroyanis, učo 528832. Změněno: 20. 12. 2023 13:28.
Anotace
Seit Beginn der Pandemie im Jahre 2020 wurden weltweit immer mehr Unterrichtsangebote über MS‑Teams, Google Hangouts und Zoom angeboten. Während sich anfänglich für viele Lehrer*Innen die Frage nach der Übertragbarkeit didaktischer Konzepte ergab, häufte sich nach mehr als 1,5 Jahren Kritik an der Datenschutzkonformität zahlreicher Anbieter von Videokonferenzsystemen. Eine eigene Serverstruktur auf Basis des Open‑Source‑Programms Jitsi‑Meet dagegen kann datenschutzkonform betrieben werden. In diesem Beitrag berichtet Konstantin Kountouroyanis über seine Erfahrungen und gibt Tipps, was man beim Aufbau des eigenen Jitsi‑Servers beachten sollte
Anotace česky
Od počátku pandemie v roce 2020 byly po celém světě stále častěji nabízeny vzdělávací možnosti prostřednictvím MS Teams, Google Hangouts a Zoomu. Zpočátku se pro mnoho učitelů objevila otázka přenositelnosti didaktických konceptů, ale po více než 1,5 letech se hromadila kritika ohledně souladu s ochranou osobních údajů u mnoha poskytovatelů videokonferenčních systémů. Na druhou stranu může vlastní serverová struktura založená na open-source programu Jitsi Meet být provozována v souladu s ochranou osobních údajů. V tomto článku Konstantin Kountouroyanis sdílí své zkušenosti a poskytuje rady, na co brát zřetel při vytváření vlastního serveru Jitsi.
Anotace anglicky
Since the beginning of the pandemic in 2020, an increasing number of educational offerings have been provided worldwide through MS Teams, Google Hangouts, and Zoom. While initially, many teachers were concerned about the transferability of didactic concepts, after more than 1.5 years, criticism of the data protection compliance of numerous video conferencing system providers has accumulated. On the other hand, a proprietary server infrastructure based on the open-source program Jitsi Meet can be operated in compliance with data protection regulations. In this article, Konstantin Kountouroyanis shares his experiences and provides tips on what to consider when setting up your own Jitsi server.
VytisknoutZobrazeno: 12. 7. 2024 09:49