FIALOVÁ, Ilona, Barbora BAZALOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Iveta BOGNEROVÁ, Dana DLOUHÁ, Lenka DOLEŽALOVÁ, Kateřina HEISLEROVÁ, Barbora CHLEBORADOVÁ, Petr KACHLÍK, Petr KOPEČNÝ, Ivana JŮZOVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Hana PACLTOVÁ, Pavlína PETROUŠKOVÁ, Petra RÖDEROVÁ, Evžen ŘEHULKA, Sandra SZEWCZYKOVÁ, Michaela ŠEDÁ, Kateřina VESELÁ, Věra VOJTOVÁ, Ester WERNEROVÁ a Barbora ZAIFERTOVÁ. Tady jsme! Kazuistické studie ve speciální pedagogice – zkušenosti z inkluze. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2020, 257 s. ISBN 978-80-280-0229-9. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{2305518, author = {Fialová, Ilona and Bazalová, Barbora and Bytešníková, Ilona and Bognerová, Iveta and Dlouhá, Dana and Doležalová, Lenka and Heislerová, Kateřina and Chleboradová, Barbora and Kachlík, Petr and Kopečný, Petr and Jůzová, Ivana and Opatřilová, Dagmar and Pacltová, Hana and Petroušková, Pavlína and Röderová, Petra and Řehulka, Evžen and Szewczyková, Sandra and Šedá, Michaela and Veselá, Kateřina and Vojtová, Věra and Wernerová, Ester and Zaifertová, Barbora}, address = {Brno}, edition = {1.}, keywords = {case studies; special needs teacher; teacher; parents; child; pupil with special needs;}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-280-0229-9}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Tady jsme! Kazuistické studie ve speciální pedagogice – zkušenosti z inkluze}, year = {2020} }
TY - BOOK ID - 2305518 AU - Fialová, Ilona - Bazalová, Barbora - Bytešníková, Ilona - Bognerová, Iveta - Dlouhá, Dana - Doležalová, Lenka - Heislerová, Kateřina - Chleboradová, Barbora - Kachlík, Petr - Kopečný, Petr - Jůzová, Ivana - Opatřilová, Dagmar - Pacltová, Hana - Petroušková, Pavlína - Röderová, Petra - Řehulka, Evžen - Szewczyková, Sandra - Šedá, Michaela - Veselá, Kateřina - Vojtová, Věra - Wernerová, Ester - Zaifertová, Barbora PY - 2020 TI - Tady jsme! Kazuistické studie ve speciální pedagogice – zkušenosti z inkluze PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788028002299 KW - case studies KW - special needs teacher KW - teacher KW - parents KW - child KW - pupil with special needs; N2 - Publikace se prostřednictvím kazuistických studií věnuje roli speciální pedagogiky v inkluzivním prostředí základních škol, školských výchovných zařízení a speciálních škol v kontextu efektivního vzdělávání a podpory dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP) a dětí a žáků intaktních. Tentokrát je řešena problematika z pohledu spolupráce pedagogů, speciálních pedagogů a dalších odborníků jako participujících účastníků celého edukačního procesu, zvládající náročnost inkluzivního vzdělávání dětí a žáků se SVP a dětí a žáků intaktních. Stěžejním tématem je deskriptivní analýza a komparace mezioborové spolupráce v inkluzivním prostředí škol. ER -
FIALOVÁ, Ilona, Barbora BAZALOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Iveta BOGNEROVÁ, Dana DLOUHÁ, Lenka DOLEŽALOVÁ, Kateřina HEISLEROVÁ, Barbora CHLEBORADOVÁ, Petr KACHLÍK, Petr KOPEČNÝ, Ivana JŮZOVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Hana PACLTOVÁ, Pavlína PETROUŠKOVÁ, Petra RÖDEROVÁ, Evžen ŘEHULKA, Sandra SZEWCZYKOVÁ, Michaela ŠEDÁ, Kateřina VESELÁ, Věra VOJTOVÁ, Ester WERNEROVÁ a Barbora ZAIFERTOVÁ. \textit{Tady jsme! Kazuistické studie ve speciální pedagogice – zkušenosti z inkluze}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2020, 257 s. ISBN~978-80-280-0229-9.
|