k 2023

Seberegulované učení vysokoškolských studentů v prostředí e-learningu: Pohled multimodální analytiky učení

JUHAŇÁK, Libor, Karla BRÜCKNEROVÁ, Nicol DOSTÁLOVÁ a Barbora NEKARDOVÁ

Základní údaje

Originální název

Seberegulované učení vysokoškolských studentů v prostředí e-learningu: Pohled multimodální analytiky učení

Název anglicky

Self-regulated learning of university students in an e-learning environment: A multimodal learning analytics perspective

Vydání

XXXI. výroční konference ČAPV 2023, 2023. 2023

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

ISBN

978-80-280-0359-3

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 9. 2. 2024 01:04, Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D.

Anotace

V originále

Sympozium prezentuje výsledky výzkumného projektu Využití multimodální analytiky učení pro studium procesů seberegulovaného učení v systémech pro řízení výuky. Za výzkumný tým se sympozia zúčastní Libor Juhaňák (řešitel projektu), Karla Brücknerová, Nicol Dostálová a Barbora Nekardová. Sympozium se skládá z úvodního slova, ze tří vzájemně se doplňujících příspěvků, shrnutí a diskuze.

Návaznosti

GA21-08218S, projekt VaV
Název: Využití multimodální analytiky učení pro studium procesů seberegulovaného učení v systémech pro řízení výuky
Investor: Grantová agentura ČR, Využití multimodální analytiky učení pro studium procesů seberegulovaného učení v systémech pro řízení výuky