2023
Seberegulované učení vysokoškolských studentů v prostředí e-learningu: Pohled multimodální analytiky učení
JUHAŇÁK, Libor, Karla BRÜCKNEROVÁ, Nicol DOSTÁLOVÁ a Barbora NEKARDOVÁZákladní údaje
Originální název
Seberegulované učení vysokoškolských studentů v prostředí e-learningu: Pohled multimodální analytiky učení
Název anglicky
Self-regulated learning of university students in an e-learning environment: A multimodal learning analytics perspective
Vydání
XXXI. výroční konference ČAPV 2023, 2023. 2023
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISBN
978-80-280-0359-3
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 9. 2. 2024 01:04, Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D.
Anotace
V originále
Sympozium prezentuje výsledky výzkumného projektu Využití multimodální analytiky učení pro studium procesů seberegulovaného učení v systémech pro řízení výuky. Za výzkumný tým se sympozia zúčastní Libor Juhaňák (řešitel projektu), Karla Brücknerová, Nicol Dostálová a Barbora Nekardová. Sympozium se skládá z úvodního slova, ze tří vzájemně se doplňujících příspěvků, shrnutí a diskuze.
Návaznosti
GA21-08218S, projekt VaV |
|