Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{2311677, author = {Navrátilová, Jana}, booktitle = {Konference ČAPV Pedagogický výzkum a proměny vzdělávání, Pedagogická fakulta Univerzita J. E. Purkyně v Ústí nad Labem, 2023.}, keywords = {: differentiated instruction, heterogeneous group, attainment groups, multi-case study}, language = {cze}, title = {Zkušenosti žáků s výukou ve výkonových skupinách: kvalitativní výzkumná sonda}, url = {https://drive.google.com/file/d/1qVQIxQwPNV4IcT_wodYMOud6k2Mg6vuP/view}, year = {2023} }
TY - CONF ID - 2311677 AU - Navrátilová, Jana PY - 2023 TI - Zkušenosti žáků s výukou ve výkonových skupinách: kvalitativní výzkumná sonda KW - : differentiated instruction, heterogeneous group, attainment groups, multi-case study UR - https://drive.google.com/file/d/1qVQIxQwPNV4IcT_wodYMOud6k2Mg6vuP/view N2 - Příspěvek reflektuje zkušenosti žáků s diferencovanou výukou ve výkonových skupinách. Data pocházejí z širšího projektu, který byl koncipovaný jako vícepřípadová studie. Příspěvek využívá data z první studie, konkrétně z etnografického pozorování (cca 150 hodin), z individuálních (n=4) a párových žákovských rozhovorů (n=2*6). Analýza ukázala, že je výuka diferencovaná ve skupinách spíše podle nálepky, kterou učitelé skupině připisují než podle aktuálních výkonů žáků uvnitř skupiny. Výsledkem je, že výuka mnohdy neodpovídá měnícím se potřebám jednotlivců. ER -
NAVRÁTILOVÁ, Jana. Zkušenosti žáků s výukou ve výkonových skupinách: kvalitativní výzkumná sonda. In \textit{Konference ČAPV Pedagogický výzkum a proměny vzdělávání, Pedagogická fakulta Univerzita J. E. Purkyně v Ústí nad Labem, 2023.}. 2023.
|