SOLAK, Damir. Reklama a jiná obchodní sdělení ve veřejnoprávních médiích. 2022.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Reklama a jiná obchodní sdělení ve veřejnoprávních médiích
Autoři SOLAK, Damir.
Vydání 2022.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50500 5.5 Law
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW Web konference COFOLA
Organizační jednotka Právnická fakulta
Klíčová slova česky média; veřejnoprávní média; reklama; obchodní sdělení
Štítky media, obchodní sdělení, reklama, veřejnoprávní média
Změnil Změnil: Mgr. Damir Solak, učo 455942. Změněno: 26. 9. 2023 20:37.
Anotace
Autor představil příspěvek zaměřený na právní úpravu regulace reklamy ve veřejnoprávních médiích a porovná ji s komerčními rozhlasovými a televizními programy. Příspěvek zanalyzoval výši výnosů z reklamy a vázanost užití těchto prostředků pro kulturu a výrobu pořadů se sportovní tématikou. Autor se věnoval skryté reklamě, zdůrazňování product placementu či neoddělené reklamě zejména ve veřejnoprávním vysílání a s tím související postavení Rady pro rozhlasové a televizní vysílání jako ústředního orgánu státní správy v oblasti rozhlasového a televizního vysílání.
VytisknoutZobrazeno: 4. 6. 2024 16:39