k 2022

Reklama a jiná obchodní sdělení ve veřejnoprávních médiích

SOLAK, Damir

Základní údaje

Originální název

Reklama a jiná obchodní sdělení ve veřejnoprávních médiích

Autoři

SOLAK, Damir

Vydání

2022

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50500 5.5 Law

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Právnická fakulta

Klíčová slova česky

média; veřejnoprávní média; reklama; obchodní sdělení
Změněno: 26. 9. 2023 20:37, Mgr. Damir Solak

Anotace

V originále

Autor představil příspěvek zaměřený na právní úpravu regulace reklamy ve veřejnoprávních médiích a porovná ji s komerčními rozhlasovými a televizními programy. Příspěvek zanalyzoval výši výnosů z reklamy a vázanost užití těchto prostředků pro kulturu a výrobu pořadů se sportovní tématikou. Autor se věnoval skryté reklamě, zdůrazňování product placementu či neoddělené reklamě zejména ve veřejnoprávním vysílání a s tím související postavení Rady pro rozhlasové a televizní vysílání jako ústředního orgánu státní správy v oblasti rozhlasového a televizního vysílání.