2022
Reklama a jiná obchodní sdělení ve veřejnoprávních médiích
SOLAK, DamirZákladní údaje
Originální název
Reklama a jiná obchodní sdělení ve veřejnoprávních médiích
Autoři
SOLAK, Damir
Vydání
2022
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50500 5.5 Law
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Právnická fakulta
Klíčová slova česky
média; veřejnoprávní média; reklama; obchodní sdělení
Štítky
Změněno: 26. 9. 2023 20:37, Mgr. Damir Solak
Anotace
V originále
Autor představil příspěvek zaměřený na právní úpravu regulace reklamy ve veřejnoprávních médiích a porovná ji s komerčními rozhlasovými a televizními programy. Příspěvek zanalyzoval výši výnosů z reklamy a vázanost užití těchto prostředků pro kulturu a výrobu pořadů se sportovní tématikou. Autor se věnoval skryté reklamě, zdůrazňování product placementu či neoddělené reklamě zejména ve veřejnoprávním vysílání a s tím související postavení Rady pro rozhlasové a televizní vysílání jako ústředního orgánu státní správy v oblasti rozhlasového a televizního vysílání.