SOLAK, Damir. Reklama a jiná obchodní sdělení ve veřejnoprávních médiích. In COFOLA 2022. 2022.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Reklama a jiná obchodní sdělení ve veřejnoprávních médiích
Název česky Reklama a jiná obchodní sdělení ve veřejnoprávních médiích
Název anglicky Advertisement and other commercial messages in public service media
Autoři SOLAK, Damir.
Vydání COFOLA 2022, 2022.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50500 5.5 Law
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW Web konference COFOLA
Organizační jednotka Právnická fakulta
Klíčová slova česky Reklama; veřejnoprávní média; výnosy; skrytá reklama; obchodní sdělení; Rada pro rozhlasové a televizní vysílání
Klíčová slova anglicky Advertisement; Public Media; Income; Hidden Advertising; Commercial Messages; The Council for Radio and Television Broadcasting
Štítky obchodní sdělení, reklama, skrytá reklama, veřejnoprávní média, výnosy
Změnil Změnil: Mgr. Damir Solak, učo 455942. Změněno: 26. 9. 2023 21:24.
Anotace
Autor představí příspěvek zaměřený na právní úpravu regulace reklamy ve veřejnoprávních médiích a porovná ji s komerčními rozhlasovými a televizními programy. Příspěvek zanalyzuje výši výnosů z reklamy a vázanost užití těchto prostředků pro kulturu a výrobu pořadů se sportovní tematikou. Autor se dále bude věnovat skryté reklamě, zdůrazňování product placementu či neoddělené reklamě ve veřejnoprávním vysílání a s tím související postavení Rady pro rozhlasové a televizní vysílání jako ústředního orgánu státní správy v oblasti rozhlasového a televizního vysílání.
Anotace anglicky
The author will present a paper focused on the legal regulation of advertis- ing in public media and compare it with commercial radio and television sta- tions. The paper analyses the amount of income from advertisement and the binding use of this income for cultural purposes and production of sports programs. The author will also focus on hidden advertising, emphasis of product placement or unseparated advertising in public broadcasting and the position of The Council for Radio and Television Broadcasting as a central body of state administration in the field of radio and television broadcasting.
VytisknoutZobrazeno: 21. 6. 2024 04:28