LÍPOVÁ, Magdaléna. Rozvoj vztahu ke knize jako prostředku hry a poznávání z hlediska vývojové psychologie dětí ve věku 0-6 let. In Inspirační seminář Bookstart s knížkou do života, Krajská knihovna Františka Bartoše, Zlín. 2023.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Rozvoj vztahu ke knize jako prostředku hry a poznávání z hlediska vývojové psychologie dětí ve věku 0-6 let
Název česky Rozvoj vztahu ke knize jako prostředku hry a poznávání z hlediska vývojové psychologie dětí ve věku 0-6 let
Název anglicky Developing a relationship with books as a means of play and cognition from the perspective of the developmental psychology of children aged 0-6 years children aged 0-6 years
Autoři LÍPOVÁ, Magdaléna.
Vydání Inspirační seminář Bookstart s knížkou do života, Krajská knihovna Františka Bartoše, Zlín, 2023.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 60206 Specific literatures
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky literatura pro děti; dětská kniha; vývojová psychologie; sociální interakce; předškolní věk
Klíčová slova anglicky children's literature; children's books; developmental psychology; social interaction; preschool age
Změnil Změnila: Mgr. Magdaléna Lípová, učo 66405. Změněno: 1. 12. 2023 20:13.
Anotace
Vyžádaná přednáška se zaměřovala na práci s literaturou u jednotlivých vývojových období dětí ve věku 0-6 let a byla určena primárně pro odbornou skupinu knihovníků. Cílem bylo nabídnout účastníkům přehled o psychickém vývoji dětí v tomto věku, představit fáze kognitivního vývoje (J. Piaget) a vývojový rámec sociálních interakcí (E. Erikson) ve vztahu k literatuře pro děti ve věku do šesti let.
Anotace anglicky
The requested lecture focused on working with literature in the individual developmental periods of children aged 0-6 years and was intended primarily for a professional group of librarians. The aim was to provide participants with an overview of children's psychological development at this age, introducing the stages of cognitive development (J. Piaget) and the developmental framework of social interaction (E. Erikson) in relation to literature for children up to the age of six years.
Návaznosti
MUNI/A/1331/2022, interní kód MUNázev: Jazyková a literární komunikace VI.
Investor: Masarykova univerzita, Jazyková a literární komunikace VI.
VytisknoutZobrazeno: 23. 8. 2024 16:24