Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{2319198, author = {Egerle, Jan and Ďulíková, Lenka}, address = {Brno}, edition = {1., elektronické vydání}, editor = {Roman Švaříček, Hana Voňková}, keywords = {interprofessional collaboration, novice teacher, teaching assistant}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-280-0359-3}, pages = {90-92}, publisher = {Česká asociace pedagogického výzkumu, Masarykova univerzita}, title = {Modely spolupráce začínajících učitelů a asistentů pedagoga}, year = {2023} }
TY - JOUR ID - 2319198 AU - Egerle, Jan - Ďulíková, Lenka PY - 2023 TI - Modely spolupráce začínajících učitelů a asistentů pedagoga PB - Česká asociace pedagogického výzkumu, Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788028003593 KW - interprofessional collaboration, novice teacher, teaching assistant N2 - Příspěvek navazuje na výzkumný projekt, který se zabývá (inter)profesní spoluprácí pomáhajících profesí na základních školách (Švec et al., v tisku). Předkládaný výzkum reflektuje způsoby (modely) spolupráce začínajících učitelů a asistentů pedagoga. Předběžné výsledky naznačují, že aktéři spolupracují v dílčích oblastech, ve kterých uplatňují specifické modely spolupráce. Na základě těchto modelů jsou pedagogové schopni nacházet snáze společná řešení problémů v pedagogické praxi. ER -
EGERLE, Jan a Lenka ĎULÍKOVÁ. \textit{Modely spolupráce začínajících učitelů a asistentů pedagoga}. Online. 1., elektronické vydání. Brno: Česká asociace pedagogického výzkumu, Masarykova univerzita, 2023, s.~90-92. ISBN~978-80-280-0359-3.
|