ŠVEC, Vlastimil, Petra BARANOVÁ, Tereza DVOŘÁKOVÁ, Lenka ĎULÍKOVÁ, Tomáš JANÍK, Jan EGERLE, Ivana JŮZOVÁ, Alena PAROUBKOVÁ a Valentýna VESELÁ. Podoby profesní spolupráce ve škole: případové studie. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2022. Pedagogický výzkum v teorii a praxi (sv. 49). ISBN 978-80-280-0254-1. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0254-2022.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Podoby profesní spolupráce ve škole: případové studie
Název česky Podoby profesní spolupráce ve škole: případové studie
Název anglicky Interprofessional collaboration in school: a collection of case studies
Autoři ŠVEC, Vlastimil, Petra BARANOVÁ, Tereza DVOŘÁKOVÁ, Lenka ĎULÍKOVÁ, Tomáš JANÍK, Jan EGERLE, Ivana JŮZOVÁ, Alena PAROUBKOVÁ a Valentýna VESELÁ.
Vydání 1., elektronické vyd. Brno, Pedagogický výzkum v teorii a praxi (sv. 49), 2022.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW Čítárna Munispace
ISBN 978-80-280-0254-1
Doi http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0254-2022
Klíčová slova česky interprofesionalita; pedagogické profese; pomáhající profese; škola; školní vzdělávání
Klíčová slova anglicky interprofessional collaboration; pedagogical professions; helping professions; school; school education
Štítky Munipress
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 5. 10. 2023 11:28.
Anotace
Kniha je úvodem do problematiky interprofesní spolupráce ve škole. Zprostředkovává teoretické vymezení interprofesionality a na základě případových studií objasňuje její podoby v různých situacích při školním vzdělávání. Kniha nalezne své využití v přípravě pomáhajících profesionálů a při podpoře jejich profesního rozvoje.
Anotace anglicky
The book provides an introduction in the field of (inter)professional collaboration in school. It offers theoretical background for interprofessional collaboration and on the basis of case studies it illustrates its’ various forms within school education. The book could serve as source in preparation and development in helping professions.
Návaznosti
MUNI/A/1363/2020, interní kód MUNázev: Podoby profesní spolupráce ve škole
Investor: Masarykova univerzita, Podoby profesní spolupráce ve škole
VytisknoutZobrazeno: 29. 6. 2024 19:00