2023
Sborník příspěvků XXXI. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. Pedagogický výzkum a proměny vzdělávání
ŠVAŘÍČEK, Roman a Hana VONKOVÁZákladní údaje
Originální název
Sborník příspěvků XXXI. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. Pedagogický výzkum a proměny vzdělávání
Název anglicky
Conference Proceedings of the 31st annual conference of the Czech Association for Pedagogical Research
Autoři
ŠVAŘÍČEK, Roman a Hana VONKOVÁ
Vydání
1., elektronické vyd. Brno, 2023
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Typ výsledku
Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
ISBN
978-80-280-0359-3
Klíčová slova česky
Česká asociace pedagogického výzkumu, ČAPV, vzdělávání, začínající učitel, profesní kompetence, student učitelství, příprava učitelů, beginning teacher, professional competence
Klíčová slova anglicky
Czech Educational Research Association, CAPV, Education, beginning teacher, professional competence, beginning teacher, professional competence, beginning teacher, professional competence
Štítky
Změněno: 5. 10. 2023 13:22, Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá
V originále
Sborník vychází u příležitosti 31. výroční konference s názvem Pedagogický výzkum a proměny vzdělávání, kterou uspořádala ve dnech 5.–7. září 2023 Česká asociace pedagogického výzkumu (ČAPV). Sborník obsahuje 81 příspěvků rozdělených do devíti sekcí: Teorie a metody v pedagogických vědách; Učitelé a jejich vzdělávání, učení a rozvoj; Studenti učitelství; Procesy a výsledky výchovy a vzdělávání; Teorie a praxe fungování výchovných a vzdělávacích institucí; Učení žáků a studentů; Technologie ve výchově a vzdělávání; Posterová sekce; Sympozia.
Anglicky
The proceedings are published on the occasion of the 31st annual conference entitled Pedagogical Research and Transformations of Education, organized by the Czech Association of Pedagogical Research (CAPR) on September 5-7, 2023. The proceedings contain 81 papers divided into nine sections: Theories and Methods in Educational Sciences; Teachers and their Education, Learning and Development; Student Teachers; Processes and Outcomes of Education and Training; Theory and Practice of Educational Institutions; Pupil and Student Learning; Technology in Education and Training; Poster Session; Symposia.