s 2023

Sborník příspěvků XXXI. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. Pedagogický výzkum a proměny vzdělávání

ŠVAŘÍČEK, Roman a Hana VONKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Sborník příspěvků XXXI. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. Pedagogický výzkum a proměny vzdělávání

Název anglicky

Conference Proceedings of the 31st annual conference of the Czech Association for Pedagogical Research

Autoři

ŠVAŘÍČEK, Roman a Hana VONKOVÁ

Vydání

1., elektronické vyd. Brno, 2023

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Typ výsledku

Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

ISBN

978-80-280-0359-3

Klíčová slova česky

Česká asociace pedagogického výzkumu, ČAPV, vzdělávání, začínající učitel, profesní kompetence, student učitelství, příprava učitelů, beginning teacher, professional competence

Klíčová slova anglicky

Czech Educational Research Association, CAPV, Education, beginning teacher, professional competence, beginning teacher, professional competence, beginning teacher, professional competence

Štítky

Změněno: 5. 10. 2023 13:22, Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá

Anotace

V originále

Sborník vychází u příležitosti 31. výroční konference s názvem Pedagogický výzkum a proměny vzdělávání, kterou uspořádala ve dnech 5.–7. září 2023 Česká asociace pedagogického výzkumu (ČAPV). Sborník obsahuje 81 příspěvků rozdělených do devíti sekcí: Teorie a metody v pedagogických vědách; Učitelé a jejich vzdělávání, učení a rozvoj; Studenti učitelství; Procesy a výsledky výchovy a vzdělávání; Teorie a praxe fungování výchovných a vzdělávacích institucí; Učení žáků a studentů; Technologie ve výchově a vzdělávání; Posterová sekce; Sympozia.

Anglicky

The proceedings are published on the occasion of the 31st annual conference entitled Pedagogical Research and Transformations of Education, organized by the Czech Association of Pedagogical Research (CAPR) on September 5-7, 2023. The proceedings contain 81 papers divided into nine sections: Theories and Methods in Educational Sciences; Teachers and their Education, Learning and Development; Student Teachers; Processes and Outcomes of Education and Training; Theory and Practice of Educational Institutions; Pupil and Student Learning; Technology in Education and Training; Poster Session; Symposia.