k 2023

Changes in retail localization and consumer behaviour in metropolitan regions in the Czech republic (a case study of the Brno metropolitan area)

CHARVÁTOVÁ, Klára

Základní údaje

Originální název

Changes in retail localization and consumer behaviour in metropolitan regions in the Czech republic (a case study of the Brno metropolitan area)

Autoři

CHARVÁTOVÁ, Klára

Vydání

8th Colloquium on European Research in Retailing 2023, Portsmouth, 2023

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Stát vydavatele

Velká Británie a Severní Irsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 23. 10. 2023 12:09, Ing. Klára Charvátová

Návaznosti

MUNI/A/1138/2022, interní kód MU
Název: Brněnská metropolitní oblast jako výsledek transformace maloobchodního prostředí a spotřebitelského chování
Investor: Masarykova univerzita, Brněnská metropolitní oblast jako výsledek transformace maloobchodního prostředí a spotřebitelského chování