2023
Do the interactions with employment services and other institutions facilitate school-to-work transitions? Experiences of young people in Bulgaria, Czechia and Poland
SIROVÁTKA, Tomáš, Ondřej HORA, Veneta KRASTEVA a Maciej ŁAWRYNOWICZZákladní údaje
Originální název
Do the interactions with employment services and other institutions facilitate school-to-work transitions? Experiences of young people in Bulgaria, Czechia and Poland
Autoři
SIROVÁTKA, Tomáš (203 Česká republika, domácí), Ondřej HORA (203 Česká republika, domácí), Veneta KRASTEVA (100 Bulharsko) a Maciej ŁAWRYNOWICZ (616 Polsko)
Vydání
Cheltenham, School-to-Work Transition in Comparative Perspective, od s. 121-154, 34 s. 2023
Nakladatel
Edward Elgar Publishing
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50602 Public administration
Stát vydavatele
Velká Británie a Severní Irsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Kód RIV
RIV/00216224:14230/23:00132193
Organizační jednotka
Fakulta sociálních studií
ISBN
978-1-80037-010-4
Klíčová slova anglicky
young people; labour market transitions; social and labour market institutions
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 19. 8. 2024 15:32, Mgr. Blanka Farkašová
V originále
In this chapter, we examine the interactions between young people and the labour market and social policy institutions with the aim of answering the question ‘how do employment services and other institutions in three countries that represent post-socialist transition regimes (Bulgaria, Czechia and Poland) support young people in effective school-to-work transitions’
Česky
V této kapitole se zabýváme interakcemi mezi mladými lidmi a institucemi trhu práce a sociální politiky s cílem odpovědět na otázku: "Jak se mladí lidé dostávají na trh práce? a Jak služby zaměstnanosti a další instituce ve třech zemích, které představují postsocialistické transformační režimy (Bulharsko, Česko a Polsko) podporují mladé lidi při efektivním přechodu ze školy do zaměstnání"? Při zkoumání této otázky jsme zahrnuli i subjektivní pohled mladých lidí