C 2023

Do the interactions with employment services and other institutions facilitate school-to-work transitions? Experiences of young people in Bulgaria, Czechia and Poland

SIROVÁTKA, Tomáš, Ondřej HORA, Veneta KRASTEVA a Maciej ŁAWRYNOWICZ

Základní údaje

Originální název

Do the interactions with employment services and other institutions facilitate school-to-work transitions? Experiences of young people in Bulgaria, Czechia and Poland

Autoři

SIROVÁTKA, Tomáš (203 Česká republika, domácí), Ondřej HORA (203 Česká republika, domácí), Veneta KRASTEVA (100 Bulharsko) a Maciej ŁAWRYNOWICZ (616 Polsko)

Vydání

Cheltenham, School-to-Work Transition in Comparative Perspective, od s. 121-154, 34 s. 2023

Nakladatel

Edward Elgar Publishing

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50602 Public administration

Stát vydavatele

Velká Británie a Severní Irsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Kód RIV

RIV/00216224:14230/23:00132193

Organizační jednotka

Fakulta sociálních studií

ISBN

978-1-80037-010-4

Klíčová slova anglicky

young people; labour market transitions; social and labour market institutions

Štítky

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 19. 8. 2024 15:32, Mgr. Blanka Farkašová

Anotace

V originále

In this chapter, we examine the interactions between young people and the labour market and social policy institutions with the aim of answering the question ‘how do employment services and other institutions in three countries that represent post-socialist transition regimes (Bulgaria, Czechia and Poland) support young people in effective school-to-work transitions’

Česky

V této kapitole se zabýváme interakcemi mezi mladými lidmi a institucemi trhu práce a sociální politiky s cílem odpovědět na otázku: "Jak se mladí lidé dostávají na trh práce? a Jak služby zaměstnanosti a další instituce ve třech zemích, které představují postsocialistické transformační režimy (Bulharsko, Česko a Polsko) podporují mladé lidi při efektivním přechodu ze školy do zaměstnání"? Při zkoumání této otázky jsme zahrnuli i subjektivní pohled mladých lidí

Přiložené soubory