ZIMOVÁ, Denisa. Vzdělávací aplikace ve výuce dějepisu: odezva studentů na webovou aplikaci HistoryLab. In XXXI. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 2023. ISBN 978-80-280-0359-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vzdělávací aplikace ve výuce dějepisu: odezva studentů na webovou aplikaci HistoryLab
Název česky Vzdělávací aplikace ve výuce dějepisu: odezva studentů na webovou aplikaci HistoryLab
Název anglicky Educational Applications in History Teaching: Students’ Response to the HistoryLab Web Application
Autoři ZIMOVÁ, Denisa.
Vydání XXXI. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 2023.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-80-280-0359-3
Klíčová slova česky HistoryLab, výuka dějepisu, digitální technologie, badatelsky orientovaná výuka, digitální vzdělávání
Klíčová slova anglicky HistoryLab, History Teaching, Digital Technologies, Inquiry Based Education, Digital Education
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D., učo 217393. Změněno: 11. 2. 2024 19:42.
Anotace
Cílem výzkumu bylo zjistit prostřednictvím digitálního vzdělávacího softwaru, konkrétně s pomocí HistoryLabu, jakým způsobem hodnotí studenti šesti tříd na vyšším stupni gymnázií jeho využití ve vyučovacích hodinách oproti standardně vedené výuce a jaké spatřují výhody či nevýhody v takto pojaté výuce s pomocí vzdělávací aplikace a s technologiemi. Zároveň si mohli studenti vyzkoušet netradiční hodinu dějepisu propojenou s badatelsky orientovanou výukou.
Anotace anglicky
The aim of the research was to find out, through the use of digital educational software, specifically HistoryLab, how students in sixth grade at the upper secondary level evaluate its use in the classroom compared to standard teaching, and what they see as the advantages or disadvantages of such teaching with the help of educational applications and technology. At the same time, students could try out a non-traditional history lesson connected with inquiry based education teaching.
VytisknoutZobrazeno: 26. 8. 2024 11:32