2023
Vzdělávací aplikace ve výuce dějepisu: odezva studentů na webovou aplikaci HistoryLab
ZIMOVÁ, DenisaZákladní údaje
Originální název
Vzdělávací aplikace ve výuce dějepisu: odezva studentů na webovou aplikaci HistoryLab
Název česky
Vzdělávací aplikace ve výuce dějepisu: odezva studentů na webovou aplikaci HistoryLab
Název anglicky
Educational Applications in History Teaching: Students’ Response to the HistoryLab Web Application
Autoři
ZIMOVÁ, Denisa
Vydání
XXXI. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 2023
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Konferenční abstrakt
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISBN
978-80-280-0359-3
Klíčová slova česky
HistoryLab, výuka dějepisu, digitální technologie, badatelsky orientovaná výuka, digitální vzdělávání
Klíčová slova anglicky
HistoryLab, History Teaching, Digital Technologies, Inquiry Based Education, Digital Education
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 11. 2. 2024 19:42, Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D.
V originále
Cílem výzkumu bylo zjistit prostřednictvím digitálního vzdělávacího softwaru, konkrétně s pomocí HistoryLabu, jakým způsobem hodnotí studenti šesti tříd na vyšším stupni gymnázií jeho využití ve vyučovacích hodinách oproti standardně vedené výuce a jaké spatřují výhody či nevýhody v takto pojaté výuce s pomocí vzdělávací aplikace a s technologiemi. Zároveň si mohli studenti vyzkoušet netradiční hodinu dějepisu propojenou s badatelsky orientovanou výukou.
Anglicky
The aim of the research was to find out, through the use of digital educational software, specifically HistoryLab, how students in sixth grade at the upper secondary level evaluate its use in the classroom compared to standard teaching, and what they see as the advantages or disadvantages of such teaching with the help of educational applications and technology. At the same time, students could try out a non-traditional history lesson connected with inquiry based education teaching.