Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{2341157, author = {Válek, Jan and Višnovský, Vítězslav}, booktitle = {Trendy ve vzdělávání 2023}, doi = {http://dx.doi.org/10.5507/pdf.23.24462301}, keywords = {Artificial intelligence; education; teachers}, language = {cze}, isbn = {978-80-244-6230-1}, title = {Je důležitější ze svého oboru všechno vědět, nebo se na to umět správně zeptat?}, url = {https://www.pdf.upol.cz/files/userdata/PdF/katedry/ktiv/Veda_a_vyzkum/TVV/TVV_2023_sbornik.pdf}, year = {2023} }
TY - CONF ID - 2341157 AU - Válek, Jan - Višnovský, Vítězslav PY - 2023 TI - Je důležitější ze svého oboru všechno vědět, nebo se na to umět správně zeptat? SN - 9788024462301 KW - Artificial intelligence KW - education KW - teachers UR - https://www.pdf.upol.cz/files/userdata/PdF/katedry/ktiv/Veda_a_vyzkum/TVV/TVV_2023_sbornik.pdf N2 - Příspěvek bude zaměřen na využití umělé inteligence (AI) ve výuce odborných ale i přírodovědných předmětů na základních a středních školách a důsledky tohoto dění pro praxi Hui (2020), (Attwell et al., 2020). V uplynulých měsících došlo k rozvoji, a hlavně otevřené dostupnosti AI kterému ve fázi testování klademe různé otázky a získáváme odpovědi různých. Problémem ale je, že čím lépe otázku položíme, tím kvalitnější získáme i odpověď (snad). Analogický problém jsme poprvé pocítili, když se rozšířili internetové vyhledávače obecně, které jsou nyní naší každodenní pomůckou. Tehdy jsme se také museli naučit správně ptát. I v tomto případě jsme se museli naučit správně pokládat otázky. Totožné problémy stojí před námi i nyní. Nejen pro pedagogickou praxi, ale hlavně pro běžný/praktický život na který žáka škola připravuje, je potřeba aby žáci měli stále základní penzum vědomostí a dovedností, aby mohli správně vyhodnocovat předkládané informace (Attwell et al., 2021). ER -
VÁLEK, Jan a Vítězslav VIŠNOVSKÝ. Je důležitější ze svého oboru všechno vědět, nebo se na to umět správně zeptat? In \textit{Trendy ve vzdělávání 2023}. 2023. ISBN~978-80-244-6230-1. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5507/pdf.23.24462301.
|