2023
Komparace efektivity distanční a prezenční výuky v silových složkách v Celní správě ČR
VOREL, David, Petr SLÁDEK a Jan VÁLEKZákladní údaje
Originální název
Komparace efektivity distanční a prezenční výuky v silových složkách v Celní správě ČR
Název česky
Komparace efektivity distanční a prezenční výuky v silových složkách v Celní správě ČR
Název anglicky
Comparison of the Effectiveness of Distance and Face-to-Face Instruction in Force Units in the Customs Administration of the Czech Republic
Autoři
VOREL, David, Petr SLÁDEK a Jan VÁLEK
Vydání
16. didaktická konferencia s medzinárodnou účasťou, 2023
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
efektivita; distanční výuka; prezenční výuky; Celní správa ČR
Klíčová slova anglicky
efficiency; distance learning; face-to-face teaching; Customs Administration of the Czech Republic
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 20. 11. 2023 12:31, PhDr. Jan Válek, Ph.D.
V originále
Příspěvek je zaměřen na měření efektivity odborného vzdělávání u příslušník celní správy. Proces odborného vzdělávání v organizaci je realizován prezenční, ale i distanční formou, přičemž doposud nebyl reálně hodnocen přinos obou forem výuky. Skutečně získané znalosti účastníků odborných kurzů se následně promítají do služebních výsledků. Nedostatečné odborné znalosti mohou mít negativní dopad na efektivitu celé organizace, proto je nutné zhodnotit přínos vzdělávacího procesu a případně vhodně nastavit vzdělávací systém. Hlavním cílem příspěvku je porovnat efektivitu vzdělávací procesu v podmínkách distanční a prezenční výuky.
Anglicky
The paper focuses on the measurement of the effectiveness of training for customs officers. The process of vocational training in the organization is implemented in a full-time, but also in a distance form, and the contribution of both forms of training has not yet been realistically evaluated. Actual knowledge acquired The knowledge acquired by participants in vocational training courses is subsequently reflected in their performance. Insufficient expertise can have a negative impact on the effectiveness of the whole organisation, so it is necessary to assess the benefits of the training process and adjust the training system as appropriate. The main aim of the paper is to compare the effectiveness of the educational process in the conditions of distance and full-time teaching process.
Návaznosti
MUNI/A/1291/2022, interní kód MU |
|