k 2023

Komparace efektivity distanční a prezenční výuky v silových složkách v Celní správě ČR

VOREL, David, Petr SLÁDEK a Jan VÁLEK

Základní údaje

Originální název

Komparace efektivity distanční a prezenční výuky v silových složkách v Celní správě ČR

Název česky

Komparace efektivity distanční a prezenční výuky v silových složkách v Celní správě ČR

Název anglicky

Comparison of the Effectiveness of Distance and Face-to-Face Instruction in Force Units in the Customs Administration of the Czech Republic

Autoři

VOREL, David, Petr SLÁDEK a Jan VÁLEK

Vydání

16. didaktická konferencia s medzinárodnou účasťou, 2023

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

efektivita; distanční výuka; prezenční výuky; Celní správa ČR

Klíčová slova anglicky

efficiency; distance learning; face-to-face teaching; Customs Administration of the Czech Republic

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 20. 11. 2023 12:31, PhDr. Jan Válek, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek je zaměřen na měření efektivity odborného vzdělávání u příslušník celní správy. Proces odborného vzdělávání v organizaci je realizován prezenční, ale i distanční formou, přičemž doposud nebyl reálně hodnocen přinos obou forem výuky. Skutečně získané znalosti účastníků odborných kurzů se následně promítají do služebních výsledků. Nedostatečné odborné znalosti mohou mít negativní dopad na efektivitu celé organizace, proto je nutné zhodnotit přínos vzdělávacího procesu a případně vhodně nastavit vzdělávací systém. Hlavním cílem příspěvku je porovnat efektivitu vzdělávací procesu v podmínkách distanční a prezenční výuky.

Anglicky

The paper focuses on the measurement of the effectiveness of training for customs officers. The process of vocational training in the organization is implemented in a full-time, but also in a distance form, and the contribution of both forms of training has not yet been realistically evaluated. Actual knowledge acquired The knowledge acquired by participants in vocational training courses is subsequently reflected in their performance. Insufficient expertise can have a negative impact on the effectiveness of the whole organisation, so it is necessary to assess the benefits of the training process and adjust the training system as appropriate. The main aim of the paper is to compare the effectiveness of the educational process in the conditions of distance and full-time teaching process.

Návaznosti

MUNI/A/1291/2022, interní kód MU
Název: Vzdělávání na základních a středních školách zaměřené na rozvoj přírodovědných, technických, digitálních, informatických a odborných kompetencí
Investor: Masarykova univerzita, Vzdělávání na základních a středních školách zaměřené na rozvoj přírodovědných, technických, digitálních, informatických a odborných kompetencí