2023
Klíčové mechanismy konstrukce spolupráce učitelů a asistentů pedagoga na fakultní základní škole ve Finsku
ĎULÍKOVÁ, LenkaZákladní údaje
Originální název
Klíčové mechanismy konstrukce spolupráce učitelů a asistentů pedagoga na fakultní základní škole ve Finsku
Název česky
Klíčové mechanismy konstrukce spolupráce učitelů a asistentů pedagoga na fakultní základní škole ve Finsku
Název anglicky
Key mechanisms for building collaboration between teachers and the pedagogical assistants at the faculty elementary school in Finland
Autoři
Vydání
2023
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
inkluze, spolupráce, situační analýza, asistenti pedagoga, Finsko
Klíčová slova anglicky
inclusion, cooperation, situational analysis, teaching assistants, Finland
Změněno: 1. 2. 2024 21:00, Mgr. Lenka Ďulíková, Ph.D.
Anotace
V originále
Příspěvek se věnoval analýze klíčových mechanismů, které formují spolupráci mezi asistenty pedagoga a učiteli na finské fakultní základní škole. Příspěvek byl zaměřený na aktuální téma inkluzivního vzdělávání, zkoumaného z perspektivy sociální inkluze. V průběhu prezentace byl představen teoreticko-metodologický přístup situační analýzy a klíčové výsledky výzkumu, které poslouží jako podklad pro další diskuze a rozvoj pedagogické praxe.
Návaznosti
MUNI/B/1316/2022, interní kód MU |
|