k 2023

Klíčové mechanismy konstrukce spolupráce učitelů a asistentů pedagoga na fakultní základní škole ve Finsku

ĎULÍKOVÁ, Lenka

Základní údaje

Originální název

Klíčové mechanismy konstrukce spolupráce učitelů a asistentů pedagoga na fakultní základní škole ve Finsku

Název česky

Klíčové mechanismy konstrukce spolupráce učitelů a asistentů pedagoga na fakultní základní škole ve Finsku

Název anglicky

Key mechanisms for building collaboration between teachers and the pedagogical assistants at the faculty elementary school in Finland

Vydání

2023

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

inkluze, spolupráce, situační analýza, asistenti pedagoga, Finsko

Klíčová slova anglicky

inclusion, cooperation, situational analysis, teaching assistants, Finland
Změněno: 1. 2. 2024 21:00, Mgr. Lenka Ďulíková, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek se věnoval analýze klíčových mechanismů, které formují spolupráci mezi asistenty pedagoga a učiteli na finské fakultní základní škole. Příspěvek byl zaměřený na aktuální téma inkluzivního vzdělávání, zkoumaného z perspektivy sociální inkluze. V průběhu prezentace byl představen teoreticko-metodologický přístup situační analýzy a klíčové výsledky výzkumu, které poslouží jako podklad pro další diskuze a rozvoj pedagogické praxe.

Návaznosti

MUNI/B/1316/2022, interní kód MU
Název: Přístupy a metody ve výzkumu vzdělávání: seriál metodologických workshopů a konference 2023
Investor: Masarykova univerzita, Přístupy a metody ve výzkumu vzdělávání: seriál metodologických workshopů a konference 2023