b 2023

Разработка цифровых методико-дидактических рекомендаций и учебных материалов для докторантов в области «твердых навыков»

GAJARSKÝ, Lukáš, Andrea GROMINOVÁ, Andrea SPIŠIAKOVÁ, Oleh TYSHCHENKO, Josef DOHNAL et. al.

Základní údaje

Originální název

Разработка цифровых методико-дидактических рекомендаций и учебных материалов для докторантов в области «твердых навыков»

Název česky

Zpracování digitálních metodicko-didaktických doporučení a studijních materiálů pro doktorandy v oblasti hard skills

Název anglicky

Elaboration of digital methodological-didactic recommendations and study materials for doctoral students in the field of hard skills

Autoři

GAJARSKÝ, Lukáš, Andrea GROMINOVÁ, Andrea SPIŠIAKOVÁ, Oleh TYSHCHENKO, Josef DOHNAL, Simón José SUÁREZ CUADROS, Benamí BARROS GARCÍA a Irina VOTYAKOVA

Vydání

1. vyd. Brno, 2023

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Typ výsledku

Učebnice

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

ISBN

978-80-280-0418-7

Štítky

Změněno: 10. 1. 2024 20:52, Mgr. Pavel Pilch, Ph.D.

Anotace

V originále

Publikace představuje výstup druhé etapy projektu Erasmus+ The innovation of the concept and curriculum of doctoral study programs and increasing their effectiveness, 2021-1-SK01-KA220-HED-000022917 financovaného Evropskou komisí. Učebnice zahrnuje 8 modulů z oblasti filologie a literární vědy tak, aby pokrývala potřeby studentů doktorských studijních programů v oblasti „tvrdých“ teoretických znalostí ve zvolených oborech. Každý modul učebnice sestává z úvodního metodického listu a z následné prezentace, která může být využita vyučujícím jako základ pro přednášku a podrobnější výklad, anebo jako text k samostudiu. Metodický list zahrnuje i seznam doporučené studijní literatury ke každému modulu.

Anglicky

The publication represents the output of the second phase of the Erasmus+ project entitled The innovation of the concept and curriculum of doctoral study programs and increasing their effectiveness, 2021-1-SK01-KA220-HED-000022917 funded by the European Commission. The textbook comprises 8 modules in philology and literary studies to cover the needs of doctoral students for “hard” theoretical knowledge in their chosen fields. Each module of the textbook consists of an introductory method sheet and a subsequent presentation which can be used by the lecturer as a basis for lecture and more detailed explanation, or as a self-study text. The method sheet also includes a list of recommended reading for each module.