2023
Čtenářská a literární gramotnost na 2. stupni základní školy
FOJTÍKOVÁ, PetraZákladní údaje
Originální název
Čtenářská a literární gramotnost na 2. stupni základní školy
Název česky
Čtenářská a literární gramotnost na druhém stupni základní školy
Název anglicky
Reading and literacy in literary at the second level of primary schools
Autoři
FOJTÍKOVÁ, Petra (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
XV. studentská vědecká konference Katedry českého jazyka a literatury PdF MU, 2023
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
60202 Specific languages
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
výzkum
Klíčová slova anglicky
research
Změněno: 7. 10. 2024 18:07, Mgr. et Mgr. Petra Fojtíková
V originále
Příspěvek se zabývá vývojem různého pojetí definic gramotnosti vzákladním vzdělávání. Stěžejní část příspěvku je věnována vymezení čtenářské a literární gramotnosti v hodinách literární výchovy na druhém stupni základních škol. Téma příspěvku představuje teoretická východiska, která jsou součástí disertačního projektu autorky příspěvku zaměřeného na čtenářské dílny jako modelu literární výchovy na 2. stupni základních škol.
Anglicky
The paper deals with the development of different definitions of literacy in basic education. The main part of the paper is devoted to the definition of literacy in the literary education at the second level of primary schools. The topic of the paper presents the theoretical foundations that are part of the author's dissertation project focused on reading workshops as a model of literary education at the second level of primary schools.
Návaznosti
MUNI/A/1331/2022, interní kód MU |
|