ROZMAHEL, Ivo, Jakub VLČEK a Klára ŠEĎOVÁ. Výsledky evaluace projektu ACP4C - Být občanem: Část zaměřená na metodu Filozofie pro děti. In Filosofie pro děti: prezentace a evaluace metody pro učitele. 2022.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Výsledky evaluace projektu ACP4C - Být občanem: Část zaměřená na metodu Filozofie pro děti
Název česky Výsledky evaluace projektu ACP4C - Být občanem: Část zaměřená na metodu Filozofie pro děti
Název anglicky Results of the evaluation of ACP4C - Being a Citizen: part of the Philosophy for Children method
Autoři ROZMAHEL, Ivo, Jakub VLČEK a Klára ŠEĎOVÁ.
Vydání Filosofie pro děti: prezentace a evaluace metody pro učitele, 2022.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky evaluace; závěrečná zpráva; filozofie pro děti; P4C; občanské kompetence; rozvoj učitelů
Klíčová slova anglicky evaluation; final report; philosophy for children; P4C; civic competences; teacher development
Změnil Změnil: Mgr. Ivo Rozmahel, učo 472757. Změněno: 24. 5. 2024 13:36.
Anotace
Podívejte se na záznam online setkání učitelů k evaluaci metody Filosofie pro děti. Uvidíte také prezentace výstupů z téměř roční evaluační činnosti, na které se pod vedením prof. Kláry Šeďové podíleli Ivo Rozmahel a Jakub Vlček z Ústavu pedagogických věd.
Anotace anglicky
Watch the recording of the online teachers' meeting to evaluate the Philosophy for Children method. You will also see presentations of the results of almost a year of evaluation activities, which were led by Prof. Klára Šeďová and participated in by Ivo Rozmahel and Jakub Vlček from the Institute of Educational Sciences.
Návaznosti
MUNI/A/1401/2022, interní kód MUNázev: Výstupy učení v kontextu faktorů vzdělávacích institucí
Investor: Masarykova univerzita, Výstupy učení v kontextu faktorů vzdělávacích institucí
VytisknoutZobrazeno: 24. 7. 2024 08:16