p 2022

Výsledky evaluace projektu ACP4C - Být občanem: Část zaměřená na metodu Filozofie pro děti

ROZMAHEL, Ivo, Jakub VLČEK a Klára ŠEĎOVÁ

Základní údaje

Originální název

Výsledky evaluace projektu ACP4C - Být občanem: Část zaměřená na metodu Filozofie pro děti

Název česky

Výsledky evaluace projektu ACP4C - Být občanem: Část zaměřená na metodu Filozofie pro děti

Název anglicky

Results of the evaluation of ACP4C - Being a Citizen: part of the Philosophy for Children method

Autoři

Vydání

Filosofie pro děti: prezentace a evaluace metody pro učitele, 2022

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Vyžádané přednášky

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

evaluace; závěrečná zpráva; filozofie pro děti; P4C; občanské kompetence; rozvoj učitelů

Klíčová slova anglicky

evaluation; final report; philosophy for children; P4C; civic competences; teacher development
Změněno: 24. 5. 2024 13:36, Mgr. Ivo Rozmahel

Anotace

V originále

Podívejte se na záznam online setkání učitelů k evaluaci metody Filosofie pro děti. Uvidíte také prezentace výstupů z téměř roční evaluační činnosti, na které se pod vedením prof. Kláry Šeďové podíleli Ivo Rozmahel a Jakub Vlček z Ústavu pedagogických věd.

Anglicky

Watch the recording of the online teachers' meeting to evaluate the Philosophy for Children method. You will also see presentations of the results of almost a year of evaluation activities, which were led by Prof. Klára Šeďová and participated in by Ivo Rozmahel and Jakub Vlček from the Institute of Educational Sciences.

Návaznosti

MUNI/A/1401/2022, interní kód MU
Název: Výstupy učení v kontextu faktorů vzdělávacích institucí
Investor: Masarykova univerzita, Výstupy učení v kontextu faktorů vzdělávacích institucí