W 2023

Metodologické soustředění pro kandidáty Ph.D. z Pedagogické fakulty MU 2023

VRUBEL, Martin

Základní údaje

Originální název

Metodologické soustředění pro kandidáty Ph.D. z Pedagogické fakulty MU 2023

Název anglicky

Methodological training for Ph.D. candidates. from the MU Faculty of Education in 2023

Autoři

VRUBEL, Martin (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

2023

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Uspořádání workshopu

Obor

50302 Education, special

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/23:00132625

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

výzkum v sociálních vědách; kvalitativní výzkum; kvantitativní výzkum; plánování výzkumu; analýza dat

Klíčová slova anglicky

social science research; quality research; quantitative research; research planning; data analysis
Změněno: 29. 1. 2024 13:35, Mgr. Daniela Marcollová

Anotace

V originále

Workshop metodologie pro studující v doktorských studijních programech na PdF MU. Prezentace vlastních výzkumů a kritika. Prezentována byla témata: Evidence tvůrčí činnosti na vysoké škole, Využití AI nástrojů k psaní odborných textů, Analýza kvantitativních dat, Psaní akademického článku do zahraničního časopisu, Akční výzkum, Standardy pro psaní diplomových prací

Anglicky

Methodology workshop for students in doctoral study programs at the Faculty of Education. Presentation of own research and criticism. Topics that were presented: Use of AI tools to write professional texts, Analysis of quantitative data, Writing an academic article for a foreign journal, Action research, Standards for writing diploma theses

Návaznosti

MUNI/B/1294/2022, interní kód MU
Název: Rozvoj znalostí a dovedností studujících v doktorských programech v oblasti sociálně vědní metodologie a prezentačních dovedností – zaměřeno na studující reflektující téma jinakosti ve vzdělávání
Investor: Masarykova univerzita, Rozvoj znalostí a dovedností studujících v doktorských programech v oblasti sociálně vědní metodologie a prezentačních dovedností – zaměřeno na studující reflektující téma jinakosti ve vzdělávání