HARVÁNKOVÁ, Klára. Podpora pracovní schopnosti jako jedna z možných cest udržitelnosti učitele. In Sborník abstraktů 15. ročník mezinárodní vědecké konference ICOLLE 2023. 2023. ISBN 978-80-7509-933-4. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.11118/978-80-7509-933-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Podpora pracovní schopnosti jako jedna z možných cest udržitelnosti učitele
Název anglicky Promoting work ability as one of the possible ways for teacher’s sustainability
Autoři HARVÁNKOVÁ, Klára (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Sborník abstraktů 15. ročník mezinárodní vědecké konference ICOLLE 2023, 2023.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/23:00134346
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-80-7509-933-4
Doi http://dx.doi.org/10.11118/978-80-7509-933-4
Klíčová slova česky pracovní schopnost; age management; učitel
Klíčová slova anglicky work ability; age management; teacher
Štítky rivok
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. et Mgr. Klára Harvánková, Ph.D., učo 174503. Změněno: 22. 3. 2024 14:12.
Anotace
Stárnutí populace učitelů středních škol se může negativně projevit ve vyšší pracovní absenci nebo v celkovém nedostatku učitelů ve školách. Uvedené problémy mohou být zapříčiněny nejen individuálními faktory (snížená pracovní schopnost), ale rovněž faktory souvisejícími s vykonávanou prací (charakteristiky vykonávaného zaměstnání, pracovní podmínky) (Hlaďo et al., 2020)
Anotace anglicky
The ageing population of secondary school teachers may be negatively reflected in higher absenteeism or a general shortage of teachers in schools. These problems can be caused not only by individual factors (reduced working ability) but also by factors related to the work performed (characteristics of the job performed, working conditions) (Hlaďo et al., 2020).
Návaznosti
GA23-05312S, projekt VaVNázev: Výzkum vnímané pracovní schopnosti u učitelů 2. stupně základních škol
Investor: Grantová agentura ČR, Výzkum vnímané pracovní schopnosti u učitelů 2. stupně základních škol
VytisknoutZobrazeno: 26. 8. 2024 11:32