STADLEROVÁ, Hana a Pavla NOVOTNÁ. Podpora důvěry ve vlastní tvůrčí potenciál jako důležitá součást profesní přípravy učitelů výtvarné výchovy v preprimárním a primárním vzdělávání. Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae. Ružomberok: VERBUM – vydavateľstvo KU, 2023, roč. 22, č. 2, s. 127-138. ISSN 1336-2232. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.54937/ssf.2023.22.2.127-137. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{2355398, author = {Stadlerová, Hana and Novotná, Pavla}, article_location = {Ružomberok}, article_number = {2}, doi = {http://dx.doi.org/10.54937/ssf.2023.22.2.127-137}, keywords = {Pre-primary and primary art education; Teaching quality; Teacher's creative potential; Teaching methods; Professional training.}, language = {cze}, issn = {1336-2232}, journal = {Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae}, title = {Podpora důvěry ve vlastní tvůrčí potenciál jako důležitá součást profesní přípravy učitelů výtvarné výchovy v preprimárním a primárním vzdělávání}, url = {http://studiascientifica.ku.sk/studia-scientifica-facultatis-paedagogicae-universitas-catholica-ruzomberok-2-2023/}, volume = {22}, year = {2023} }
TY - JOUR ID - 2355398 AU - Stadlerová, Hana - Novotná, Pavla PY - 2023 TI - Podpora důvěry ve vlastní tvůrčí potenciál jako důležitá součást profesní přípravy učitelů výtvarné výchovy v preprimárním a primárním vzdělávání JF - Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae VL - 22 IS - 2 SP - 127-138 EP - 127-138 PB - VERBUM – vydavateľstvo KU SN - 13362232 KW - Pre-primary and primary art education KW - Teaching quality KW - Teacher's creative potential KW - Teaching methods KW - Professional training. UR - http://studiascientifica.ku.sk/studia-scientifica-facultatis-paedagogicae-universitas-catholica-ruzomberok-2-2023/ N2 - Příspěvek interpretuje závěry vybraného výzkumu zaměřeného na kvalitu výtvarné výchovy a poukazuje na možnosti, jak lze tyto poznatky zpětně využít v pregraduální přípravě budoucích učitelů mateřských a základních škol. Text také pojednává o negativních jevech vyskytujících se v praxi výtvarné výchovy, upozorňuje především na reprodukci a napodobování formálních výstupů výtvarné činnosti. Jako funkční alternativu nabízí aktivační metody. Jejich propagace se snoubí s podporou důvěry v pedagogický potenciál a tvůrčí zkušenosti učitele. ER -
STADLEROVÁ, Hana a Pavla NOVOTNÁ. Podpora důvěry ve vlastní tvůrčí potenciál jako důležitá součást profesní přípravy učitelů výtvarné výchovy v preprimárním a primárním vzdělávání. \textit{Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae}. Ružomberok: VERBUM – vydavateľstvo KU, 2023, roč.~22, č.~2, s.~127-138. ISSN~1336-2232. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.54937/ssf.2023.22.2.127-137.
|