E 2023

RE:Galerie. Teorie interaktivních médií v re:akci

HORÁKOVÁ, Jana, Monika SZŰCSOVÁ, Adam FRANC a Tomáš STAUDEK

Základní údaje

Originální název

RE:Galerie. Teorie interaktivních médií v re:akci

Název anglicky

RE: Gallery. Interactive media theory in re:action

Vydání

2023

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Uspořádání (zogranizování) výstavy (s/bez krit. katal.)

Obor

60405 Studies on Film, Radio and Television

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

umění nových médií; audiovizuální esej; remake; virtuální galerie; interaktivní výstava

Klíčová slova anglicky

new media art; audiovisual essay; remake; virtual gallery; interactive exhibit
Změněno: 4. 1. 2024 14:14, doc. Mgr. Jana Horáková, Ph.D.

Anotace

V originále

První iteraci RE:GALERIE – výstavy remaků mediálního umění. Vystavené exponáty, audiovizuální díla, algoritmická díla, softwarová díla, digitální hry a virtuální realitu, vytvořilo studentstvo programu Teorie interaktivních médií (TIM) v rámci osvojování si znalostí z historie a teorie mediálního umění. Výstava vznikla s podporou Masarykovy univerzity, v rámci řešení rozvojového projektu Strengthening the excellence of the Theory of Interactive Media (MA) program (TIM_UP) (MUNI/ESPRO/0821/2023).

Anglicky

The first iteration of RE:GALERIE – an exhibition of remakes of media art. The exhibited audiovisual works, algorithmic works, software works, digital games and virtual reality, were created by the students of the Theory of Interactive Media (TIM) program as part of their acquisition of knowledge in the history and theory of media art. The exhibition was created with the support of Masaryk University, as part of the development project Strengthening the excellence of the Theory of Interactive Media (MA) program (TIM_UP) (MUNI/ESPRO/0821/2023).

Návaznosti

MUNI/A/1061/2022, interní kód MU
Název: Umění, média a design: historické proměny, aktuální trendy a výzvy budoucnosti. Část 2.
Investor: Masarykova univerzita, Umění, média a design: historické proměny, aktuální trendy a výzvy budoucnosti. Část 2.