J 2023

Sonda do současného povědomí o lidové písni u anglických dětí

STODŮLKOVÁ, Marie

Základní údaje

Originální název

Sonda do současného povědomí o lidové písni u anglických dětí

Název česky

Sonda do současného povědomí o lidové písni u anglických dětí

Název anglicky

Research Probe into the Current awareness of Traditional Folk Song among English Children

Autoři

STODŮLKOVÁ, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Hudební výchova: časopis pro hudební a obecně estetickou výchovu školní a mimoškolní, Praha, Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta – vydavatelství, 2023, 1210-3683

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

60400 6.4 Arts

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14410/23:00132777

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

Lidová píseň; Velká Británie; Anglie; děti; výzkum; multikulturalismus

Klíčová slova anglicky

traditional folk song; Great Britain; England; children; research; multiculturalism

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 16. 2. 2024 19:57, Mgr. Marie Stodůlková

Anotace

V originále

Studie popisuje výzkumnou sondu na území Velké Británie, která se zabývá znalostmi lidových písní u místních dětí. Část textu je věnována historickým souvislostem, které vedly k bohatému multietnickému složení obyvatelstva, jež výrazně ovlivňuje výsledky výzkumu.

Anglicky

The study describes a research probe in the UK that investigates local children's knowledge of traditional folk songs. Part of the text is devoted to the historical context that led to the rich multi-ethnic composition of the population, which strongly influences the research findings.

Návaznosti

MUNI/A/1516/2021, interní kód MU
Název: Postoje učitelů hudební výchovy na ZŠ a SŠ ve Velké Británii a Nizozemsku k lidové hudbě (Akronym: PuHV ZSaSSvVBaNkLH)
Investor: Masarykova univerzita, Postoje učitelů hudební výchovy na ZŠ a SŠ ve Velké Británii a Nizozemsku k lidové hudbě