k 2023

Teachers‘ productive error management behavior as integral part of whole class interaction

MAJCÍK, Martin

Základní údaje

Originální název

Teachers‘ productive error management behavior as integral part of whole class interaction

Autoři

Vydání

20th Biennial EARLI Conference, 2023

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova anglicky

Student error, error management behavior, feedback

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 4. 1. 2024 20:40, Mgr. Martin Majcík, Ph.D.

Návaznosti

GA17-03643S, projekt VaV
Název: Vztah mezi charakteristikami výukové komunikace a vzdělávacími výsledky žáků
Investor: Grantová agentura ČR, Vztah mezi charakteristikami výukové komunikace a vzdělávacími výsledky žáků