Role (sociálních) pedagogů v péči o duševní zdraví: volba nebo nutnost?
ANDRÁŠIK, Tomáš. Role (sociálních) pedagogů v péči o duševní zdraví: volba nebo nutnost? In Sympozium Katedry sociální pedagogiky 2023. 2023. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Role (sociálních) pedagogů v péči o duševní zdraví: volba nebo nutnost? |
Název česky | Role (sociálních) pedagogů v péči o duševní zdraví: volba nebo nutnost? |
Autoři | ANDRÁŠIK, Tomáš. |
Vydání | Sympozium Katedry sociální pedagogiky 2023, 2023. |
Další údaje | |
---|---|
Typ výsledku | Vyžádané přednášky |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | well-being, duševní zdraví, psychopatologie ve 21. století |
Klíčová slova anglicky | well-being, mental health, psychopathology in 21st century |
Změnil | Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 2. 2. 2024 12:16. |
Anotace |
---|
Příspěvek je úvahou nad tématem jak se v pedagogickém prostoru a procesu stavíme k péči o duši. Jak můžeme přemýšlet nad svou rolí a co k jejímu naplňování potřebujeme. Obtíže s duševním zdravím jsou celospolečenský problém, ke kterému nám nezbývá než se vztáhnout. V přednášce zmapujeme tři kvality pedagogického prostředí a vztahu, které nám mohou pomoci navigovat plavbu v nejistých vodách směrem k dobré péči o duši. Tyto kvality pomáhají držet směr plavby a lépe porozumět nástrahám vod tekuté modernity, která tvoří situační kontext pedagogické práce ve 21. století. |
Anotace česky |
---|
Příspěvek je úvahou nad tématem jak se v pedagogickém prostoru a procesu stavíme k péči o duši. Jak můžeme přemýšlet nad svou rolí a co k jejímu naplňování potřebujeme. Obtíže s duševním zdravím jsou celospolečenský problém, ke kterému nám nezbývá než se vztáhnout. V přednášce zmapujeme tři kvality pedagogického prostředí a vztahu, které nám mohou pomoci navigovat plavbu v nejistých vodách směrem k dobré péči o duši. Tyto kvality pomáhají držet směr plavby a lépe porozumět nástrahám vod tekuté modernity, která tvoří situační kontext pedagogické práce ve 21. století. |
Návaznosti | |
---|---|
MUNI/A/1470/2022, interní kód MU | Název: Analýza diverzity socio-kulturních prostředí z perspektivy edukačních jevů |
Investor: Masarykova univerzita, Analýza diverzity socio-kulturních prostředí z perspektivy edukačních jevů |
VytisknoutZobrazeno: 1. 5. 2024 04:38